تاریخ انتشار: 1400/01/11 14:47
ادای احترام به بهترین گلزن سیتی؛
کد خبر: 42117

پپ گواردیولا: آگوئرو غیرقابل جایگزین است

پس از اعلام رسمی خبر جدایی سرخیو آگوئرو در تابستان از منچسترسیتی، پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن ها، به این مهاجم افسانه ای ادای احترام کرد.
پپ گواردیولا: آگوئرو غیرقابل جایگزین است

 سرخیو آگوئرو پس از 10 فصل پر از موفقیت و جام های قهرمانی با پایان قراردادش در تابستان، سیتیزن ها را ترک خواهد کرد. پپ گواردیولا در آستانه جدایی آگوئرو از سیتی می گوید که این مهاجم آرژانتینی غیرقابل جایگزینی است.

با وجودی که سیتی قرار است به زودی مهاجم جدیدی را برای جایگزینی با آگوئرو به خدمت بگیرد، اما گواردیولا معتقد است که بسیاری از چیزهایی که مهاجم کهنه‌کار آرژانتینی در اختیار تیم می گذاشت، جایگزینی نخواهند داشت.

گواردیولا گفت: "سرخیو غیرقابل جایگزینی است. می توانم بگویم که از چندین جهت او جایگزینی نخواهد داشت. وقتی بیش از 360 بازی کرده باشی و بیش از 250 گل زده باشی و با آن تعداد قهرمانی، اصلا آسان نیست.

او اسطوره است، بهترین مهاجمی که این باشگاه در این قرن و درطول این سالها داشته است، اما او در روح، قلب و ذهن هواداران ما، مردم ما، بازیکنانی که با او بازی کرده اند و تمام مربیانی که با او کار کرده اند غیرقابل جایگزین است.

او فردی فوق العاده است، به معنای واقعی کلمه انسان است و من مطمئنم که اگر در ذهنش هم به همین شدتی که هنوز هست تهاجمی باشد، می تواند حرفه اش را شاید تا دو، سه، چهار یا پنج سال دیگر ادامه دهد."

آگوئروی 32 ساله سیتی را به عنوان بازیکن آزاد و پس از پایان قراردادش در تابستان، پس از اینکه در طول این 10 فصل خودش را به عنوان –احتمالا- بهترین بازیکن این تیم ثابت کرد، ترک خواهد کرد.

01586274

به یادماندنی ترین لحظه آگوئرو با سیتیزن ها وقتی بود که در آخرین روز از  فصل 13-2012 در وقت های تلف شده توانست گل برتری سیتی را برابر کویینزپارک رنجرز به ثمر رساند و قهرمان لیگ برتر را در آخرین ثانیه ها تغییر داد و سیتی را برای نخستین بار از سال 1968 به بعد قهرمان لیگ برتر کرد.

مهاجم آرژانتینی 257 گل در سیتی به ثمر رسانده و رکورد بهترین گلزن قبلی این باشگاه را که در دست اریک بروک با 177 گل بود، شکست و پشت سر گذاشت.

 آگوئرو بهترین گلزن خارجی تاریخ و چهارمین گلزن برتر لیگ برتر نیز هست و در طول 10 فصل حضور در اتحاد، فاتح 10 جام نیز شد


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qead8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان ستاره منچسترسیتی برای رئال مادرید
گوندوگان: بدون آگوئرو هم رئال را شکست می دهیم