تاریخ انتشار: 1400/01/11 20:17
ادعای دیلی میل
کد خبر: 42100

آغاز تلاش های منچستریونایتد برای حفظ کاوانی

سران یونایتد از ادینسون کاوانی راضی هستند و قصد تمدید با او را دارند.
آغاز تلاش های منچستریونایتد برای حفظ کاوانی

اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه ادینسون کاوانی که در تابستان اخیر با امضای قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم به منچستریونایتد پیوست، قصد ندارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و در تابستان پیش‌رو از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد و مقصد احتمالی او بوکاجونیورز خواهد بود.

در همین رابطه اما خبر می‌رسد که مدیران باشگاه منچستریونایتد در پی حفظ این مهاجم اروگوئه‌ای هستند. بر اساس گزارش نشریه "یلی‌میل"؛ جان مورتو مدیر ورزشی تیم فوتبال منچستریونایتد و اِد وودوارد مدیر اجرایی این باشگاه با کاوانی ملاقاتی داشته‌اند تا او را برای ماندن در جمع شیاطین سرخ برای یک فصل دیگر متقاعد کنند.

ادینسون کاوانی

اوله گنار سولسشیر، سرمربی سرخپوشان منچستر اخیراً درباره آینده حرفه‌ای مهاجم 34 ساله‌اش گفته بود:« ما می‌خواهیم ترکیبی رقابتی داشته باشیم و نیاز به مهاجمانی داریم که برای‌مان گلزنی کنند، از این‌رو به دنبال حفظ کاوانی هستیم و در این خصوص با ادینسون صحبت می‌کنیم. او مهاجم سطح بالایی است و باید ببینیم که چه تصمیمی خواهد گرفت، اما صحبت‌های خوبی بین ما انجام شده است.»

ادینسون کاوانی این فصل در 18 بازی لیگ برتری برای منچستریونایتد به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 6 گل، دو پاس ‌گل هم ساخته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455ard

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کاوانی یک سال دیگر در منچستریونایتد ماندنی شد