تاریخ انتشار: 1400/01/16 10:21
کد خبر: 41904

بازی کردن با مسی در PSG فوق‌العاده خواهد بود

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی PSG، دوست دارد که ستاره هموطنش، بارسلونا را با پاریس عوض کند و مشتاق بازی با مسی در پارک دو پرنس است.
 بازی کردن با مسی در PSG فوق‌العاده خواهد بود

آنخل دی ماریا می گوید بازی کردن با مسی در پاری سن ژرمن فوق العاده خواهد بود اما تاکید می کند که خوشحالی و رضایت مسی دراولویت است.  دو ستاره آرژانتینی در تیم ملی این کشور با یکدیگر هم بازی بوده اند اما دی ماریا مشتاق است تا در سطح باشگاهی نیز با برنده شش توپ طلای جهان هم بازی شود.

قرارداد مسی و بارسلونا در تابستان به پایان می رسد و مشخص نیت که کاپیتان افسانه ای کاتالان ها تصمیم به ماندن دارد یا رفتن. از منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به عنوان مقاصد احتمالی مسی پس از اتمام قرارداد با بارسا، نام می برند.

دی ماریا گفت: "با توجه به تمام طول دوران حرفه امف با توجه به همه چیزهایی که دیده ام، فکر می کنم که لئو از سیاره دیگری است... اینکه او را به عنوان هم تیمی داشته باشم فوق العاده خواهد بود.

اما او بازیکن بارسلونا است و با آن تیم قرارداد دارد. پس از پایان قرارداد خواهیم دید که چه خواهد شد. من با او زیاد صحبت می کنم و همیشه به او می گویم مهمترین چیز خوشحالی او و خانواده اش است. سخت است که جز این چیزی بگویی."

پس از نشستن خوان لاپورتا پشت میز ریاست بارسا، حالا کالتالان ها امید بیشتری به تمدید قرارداد با مسی دارند و رییس این باشگاه بارها از خوشبینی اش به ادامه همکاری با مسی اشاره کرده است.

از سوی دیگر پس از اینکه گزارش شد مسی از اینکه تعدادی از بازیکنان پاری سن ژرمن آشکارا مشغول دعوت او به پاریس هستند، ناراضی است، PSG سیاست های خود را تغییر داده و در سکوت و بدون جنجال های پیشین به دنبال جلب رضایت کاپیتان بارسا برای پیوستن به شاگردان پوچتینو است.

دی ماریا نیز یکی از این بازیکنان بود و اکنون کمی تعجب برانگیز است که ستاره با تجربه پاریسی ها بار دیگر در رسانه ها درباره مسی صحبت کرده است. نیمار، مارکو وراتی و همچینین دیگر آرژانتینی این تیم لئوناردو پاردس دیگر بازیکنان پاری سن ژرمن بودند که پیشتر درباره حضور مسی در پاریس در رسانه ها صحبت کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gwpw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا PSG قادر به جذب لیونل مسی نیست؟