تاریخ انتشار: 1400/01/22 08:55
کد خبر: 41575

کورتوا: خوش شانس بودیم

سنگربان رئال مادرید اعتراف کرد تیمش خوش شانس بوده که در دیدار برابر بارسلونا به پیروزی دست پیدا کرده است.

کورتوا: خوش شانس بودیم

و به نقل از الموندو، جدال رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌ام لالیگا با نتیجه دو بر یک به سود رئال به پایان رسید تا این تیم موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

در دقایق پایانی بازی بارسلونا همه جانبه حمله کرد و حتی توپ را هم به تیر دروازه کوبید.

کورتوا بعد از بازی گفت: ما از کسب این پیروزی بسیار خوشحال هستیم. نیمه دوم سخت بود. نتوانستیم گل سوم را به ثمر رسانیم و این کار ما را در دقایق پایانی سخت کرد. به خوبی تحمل کردیم. تیم ما می‌داند که چگونه بجنگد و مقاومت کند.

او ادامه داد: با آمدن گریزمان شرایط بارسلونا تغییر کرد. آن‌ها بعد از آنکه در دقیقه 60 گلزنی کردند، بیشتر حمله کردند و این کار ما را سخت کرد. در آخرین دقیقه توپ به تیر دروازه برخورد کرد و خوش شانس بودیم که دروازه ما باز نشد.

کورتوا درادامه گفت: سرمربی تیم همواره می‌گوید که یک تیم تنها 11 بازیکن در میدان نیست. ما نشان دادیم که از همه نظر تیمی متحد هستیم. ما در بازی‌های بزرگ به پیروزی می‌رسیم. یک گام بزرگ را برای قهرمانی برداشتیم. دیدار برگشت برابر لیورپول باقی مانده است و بعد از آن هم ختافه را پیش رو داریم که هر دو بازی بسیار حساس هستند.

او در پایان گفت: ما صدرنشین شدیم اما هنوز لالیگا به پایان نرسیده است و بازی‌های حساسی باقی مانده‌اند. ما اجازه ندادیم که مسی در این بازی گلزنی کند. هر حرکت او یک تهدید است. ما به خوبی مسی را مهار کردیم تا پیروز این بازی حساس شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48le6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو