تاریخ انتشار: 1400/01/22 22:54
کد خبر: 41528

سولسشر: مدت‌ها بود مهاجمی مثل کاوانی نداشتیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد ادینسون کاوانی مقابل تاتنهام تمجید کرد.
 سولسشر: مدت‌ها بود مهاجمی مثل کاوانی نداشتیم

منچستریونایتد امشب در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس مهمان تاتنهام بود و با ارائه یک نمایش خوب و حساب شده حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست داد تا علاوه بر ادامه روند خوب خود طی هفته های اخیر، جایگاه تیم سولسشر در رده دوم جدول نیز تثبیت شده باشد.

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد در پایان بازی گفت: "گلی که دریافت کردیم، زمینه‌ساز شروع خوب ما بود. قبل از گل ما مثل تیمی بازی کردیم که پنجشنبه شب در لیگ اروپا به میدان رفت. واکنش ما بی نظیر بود و در نیمه دوم عملکردی عالی ارائه دادیم. ما احساس بی عدالتی کردیم( اشاره به گل مردود شده ادینسون کاوانی) و شخصیت خوبی از خود نشان دادیم و به بازی بازگشتیم. ما نمی توانیم اجازه دهیم چنین تصمیماتی فصل خوب ما را خراب کند.

گل هایی که به ثمر رساندیم فوق‌العاده بودند و ادینسون نشان داد که چرا یک شماره 9 تمام عیار است. همچنین فرد نیز عالی بود و همه این ها نشان می دهد که چقدر خوب بودیم."

01590086

سولسشر درباره درخشش ادینسون کاوانی نیز گفت: " نمایشی مانند عملکرد امروز کاوانی چیزی است که ما چند سالی در این باشگاه دلتنگش بوده ایم. مدت های طولانی بود که یک شماره 9 مثل کاوانی نداشتیم. ادینسون خیلی سخت کار کرده و حالا در یک مدت زمان کوتاه چند بازی انجام می دهد و ما می توانیم بازیکنان تیم را ببینیم که به خوبی از نقاط قوت او استفاده می کنند."

سولسشر درباره آینده کاوانی نیز گفت: "قطعا برای پسری که تازه به اینجا آمده و انگلیسی صحبت نمی‌کند و خانواده اش نیز در این جا حضور ندارند کار دشوار است. با این حال اگر تصمیم بگیرد که فقط یک فصل دیگر هم در این جا بماند ما بسیار خوشحال خواهیم شد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gwko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فرگوسن به اولین ترکیب سولسشر در یونایتد واکنش نشان داد