تاریخ انتشار: 1400/01/23 08:49
کد خبر: 41517

انصاری فرد:نمی‌خواهم واکنشی به اخبار جعلی نشان دهم

روزهای خوب دوباره به اردوی تیم آ.ا.ک برگشته است. این تیم در تازه ترین مسابقه ای که انجام داد موفق شد تیم آریس را 3-1 شکست دهد و این یعنی افزایش شانس تیم برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا.
انصاری فرد:نمی‌خواهم واکنشی به اخبار جعلی نشان دهم

یکی دو هفته پیش بود که شکست سنگین آ.ا.ک در سوپر لیگ یونان در و در برابر المپیاکوس (5-1) حواشی را برای بازیکنان این تیم به خصوص کریم انصاری فرد به همراه داشت. علاوه بر اعتراض تماشاگران محدود حاضر در استادیوم به بازیکنان که موجب شد تا آنها با اسکورت پلیس استادیوم را ترک کنند اینطور گفته شد کریم انصاری فرد به سرمربی اسپانیایی تیمش گفت اگر نمی توانی مربیگری کنی برو!

حالا کریم انصاری فرد یک بار دیگر درباره این موضوع اظهار نظر کرده است. اینبار در مصاحبه با سایت نوا اسپورت یونان و این خبر را جعلی خواند. بخش هایی از مصاحبه او را می خوانیم. با این توضیح که کریم انصاری فرد در بازی با آریس 75 دقیقه در میدان بود و در دقیقه 37 بازی از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند و در نهایت تیمش 3-1 برنده شد.

* پیش از هر چیز می‌خواهم به تیمم  به دلیل تلاشی که در زمین بازی کردند تبریک بگویم. بازیکنان به سختی کار کردند. هفته سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم و به همین دلیل جا دارد به اعضای تیم بابت این پیروزی تبریک بگویم.

*نمی‌خواهم درباره تاکتیک بازی برابر آریس صحبت کنم اما می‌دانم بازیکنان فقط برای کسب پیروزی وارد زمین شدند. تمرکز کاملی برای بازی با آریس داشتیم و می‌دانستیم باید برنده باشیم. هدف من هم تلاش و تمرکز زیاد بود. در هفته‌های اخیر خوش‌شانس نبودیم و نتایج خوبی نگرفتیم. همه می‌دانید آاِک چه تیمی است.

*در یک تیم عالی همیشه فشار برای پیروزی به ویژه در دربی وجود دارد. نتیجه خوبی در دربی‌ها نگرفتیم و به همین دلیل روی بازی‌های پیش رو تمرکز کرده‌ایم.

* وقتی در یک بازی بازنده می‌شوید هر چیزی قابل نوشتن و شنیدن است. وظیفه من نیست که صحت یا اشتباه بودن خبرها را بررسی کنم. کار من در زمین است. آنجاست که باید نشان دهم چقدر تیمم را دوست دارم. آ.ا.ک یک خانواده است و همه باید با هم باشیم. تکرار می‌کنم وظیفه من نیست که بگویم اخبار منتشر شده درست یا دروغ هستند. می‌دانم که در حرفه‌ام هرگز نخواهم گفت چه کسی می‌رود یا می‌آید. در هیچ شرایطی با مربی مشکلی ندارم. قضاوتی برای آینده نمی‌کنم و هیچ‌گاه سرنوشت کسی را ارزیابی نخواهم کرد. بنابراین نمی‌خواهم واکنشی به اخبار جعلی نشان دهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe6a8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصاری فرد: شجاعی مرا تشویق کرد تا به آ.اک بیایم