تاریخ انتشار: 1400/01/23 20:41
کد خبر: 41474

نامی عجیب در لیست خرید رئال

رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب جسی لینگارد از وستهام اقدام خواهد کرد.
نامی عجیب در لیست خرید رئال

جسی لینگارد، ملی پوش انگلیس در ماه ژانویه به صورت قرضی و تا پایان فصل از منچستریونایتد به جمع بازیکنان وستهام پیوست. اما چلسی لینگارد در همین مدت کوتاه حضور خود در پایتخت عملکرد فوق العاده ای داشته و در 9 بازی در لیگ برتر هشت گل زده و سه پاس گل ارسال کرده است. وستهام قصد دارد در تابستان قرارداد لینگارد را دائمی کند، اما برای داشتن انجام این کار باید در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار گرفته و موفق به کسب سهمیه بشوند.

جسی لینگارد این 28 ساله می خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، اما وستهام با نتایج درخشان هفته های اخیر در رتبه چهارم لیگ برتر قرار گرفته و در میان این همه مدعی و نام های بزرگ، از شانس خوبی برای راهیابی به مهم ترین تورنمنت اروپا برخوردار است. وستهام دیروز با ارائه نمایشی درخشان لسترسیتی رده سومی را مغلوب کرد.

حالا نشریه ESPN مدعی شد عملکرد درخشان جسی لینگارد مورد توجه رئال مادرید و زین الدین زیدان قرار گرفته و رئال مادرید قصد دارد در تابستان با منچستریونایتد برای خرید این بازیکن وارد عمل شود. زیدان امیدوار به تقویت ترکیب تیمش در خط حمله است و به جز نام هایی چون ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه، جسی لینگارد نیز در فهرست خرید این تیم قرار گرفته است. البته پاری سن ژرمن و اینتر نیز دو تیم دیگری هستند که برای خرید این وینگر تند و تیز ابراز علاقه کرده اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277lld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اوزیل به برتری بزرگ رئال واکنش نشان داد

 تکرار فینال کاردیف این بار بدون کاریوس
پیش بازی رئال مادرید- لیورپول