تاریخ انتشار: 1400/02/06 11:41
کد خبر: 40622

موراتا: نمی‌‌دانم در یوونتوس می‌مانم یا نه/ بازی رئال و چلسی برایم مهم نیست

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید؛ مطمئن نیست که این تیم بخواهد قرارداد او را برای فصل آینده هم تمدید کند.
 موراتا: نمی‌‌دانم در یوونتوس می‌مانم یا نه/ بازی رئال و چلسی برایم مهم نیست

برخلاف شروع بسیار خوبش در بازگشت به یوونتوس، آلوارو موراتا در نیمه دوم فصل افت محسوسی داشته و مصدومیت هم مزید بر علت شد که او بیشتر افت کند. همین مسئله هم سبب شده زمزمه انصراف یوونتوس از پرداخت رقم مورد نظر باشگاه اتلتیکومادرید برای قطعی کردن قرارداد قرضی موراتا شنیده شود و این یعنی بازگشت مهاجم اسپانیایی به مادرید در پایان فصل.

موراتا که روز گذشته تک گل یوونتوس را در تساوی یک – یک خارج از خانه برابر فیورنتینا به ثمر رساند، در این باره به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اگر تیم پیروز نشود، هیچ‌کسی گل‌های فوق‌‌العاده را به یاد نمی‌سپارد.

موراتا افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما این کار محقق نشد. ما در نیمه دوم رویکردی بهتر داشتیم که به ما کمک خواهد کرد که بازی‌های بعدی را ببریم. من ناراضی‌ام چون نبردن را دوست ندارم. فصل سختی را داریم سپری می‌کنیم. امسال هم واقعاً سخت بوده است. مهم نیست چه کسی گل می‌زند. مهم پیروزی تیم است. امروز هم ما ثابت کردیم که می‌توانیم بازی را ببریم.

موراتا درباره آینده‌اش هم گفت: همه می‌دانند که اگر امکانش باشد من با کمال میل حاضرم تا آخر عمرم اینجا بمانم اما فوتبال یک حرفه‌ است، یک تجارت است و بسیاری از اوقات ما بازیکنان گزینه‌های زیادی نداریم.

تیم‌های سابق موراتا، رئال مادرید و چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم روبه‌رو خواهند شد. او در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند کدامیک از آنها به فینال صعود خواهند کرد، گفت: برای من فرقی نمی‌کند. با همه احترامی که برای آنها قائلم، من به بازی آنها فکر نمی‌کنم. نمی‌دانم که کدام‌شان هم خواهند برد. برای من تماشای لیگ قهرمانان عذاب‌آور است، چون ما هم الان باید آنجا می‌بودیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yje7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موراتا خواهان بازگشت به یوونتوس