تاریخ انتشار: 1400/02/06 18:18
رابین فن پرسی:
کد خبر: 40593

گفتم اگر امباپه ستاره نشود، کفشم را می خورم!

ستاره هلندی از همان ابتدا می دانست که کیلیان امباپه روزی تبدیل به ستاره ای بزرگ خواهد شد.
گفتم اگر امباپه ستاره نشود، کفشم را می خورم!

 کیلیان امباپه سال 2017 بود که در موناکو چهره شد. درخشش او باعث شد موناکو با هدایت لئوناردو ژاردیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز برسد اما روند خوب این تیم با شکست از یوونتوس متوقف ماند.

امباپه تابستان 2017 در حالی که از رئال هم پیشنهاد داشت، راهی پی اس جی شد ولی گفته می شود رویای او بازی برای باشگاه مادریدی است. جدایی او از پی اس جی دشوار به نظر می رسد و تنها راه،  تمدید نکردن او و جدایی در تابستان 2022 با اتمام قراردادش است.

در 4 سال اخیر او بهترین گلزن پی اس جی بوده و در حالی که تنها یک سال و نیم از قراردادش باقیمانده، هنوز در مورد تمدید یا جدایی به جمع بندی نهایی نرسیده است.

رابین فن پرسی ستاره سابق آرسنال، یونایتد و تیم ملی هلند خاطره ای جالب از این ستاره فرانسوی دارد:« زمانی که منچستریونایتد را به مقصد فرباغچه ترک کردم و قبل از آغاز فصل جدید به یک کمپ تمرینی در لوزان سوئیس رفتیم. باشگاه تصمیم گرفت دیداری دوستانه مقابل موناکو برگزار کنیم. 70 دقیقه بازی کردم و دقیقا قبل از آن که تعویض شوم، یک پسر جوان برای موناکو به میدان آمد. نام او امباپه بود و در اروپا هیچ کس نامش را نشنیده بود اما ما بازیکنان هنگامی که در سوئیس بودیم اسمش را شنیده بودیم. می‌دانستیم که موناکو یک بازیکن خاص را در بازی مقابل ما روی نیمکت نشانده است.»

01590983

فن پرسی در ادامه گفت:« در یک زمین بسیار متوسط متعلق به یک باشگاه آماتور محلی بازی می‌کردیم اما در آن 20 دقیقه ای که امباپه بازی کرد، باورنکردنی بود و پر از مهارت. او واقعا در سطحی دیگر بازی می کرد. به او نگاه کردم و به همه بازیکنان روی نیمکت‌مان گفتم اگر این بازیکن یک ستاره جهانی نشد، من این کفش‌هایی که حالا پوشیده‌ام را می‌خورم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xodnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گلزنی زود هنگام امباپه روی اشتباه عجیب نویر(عکس)