تاریخ انتشار: 1400/02/07 12:29
کد خبر: 40537

رقابت PSG و یونایتد بر سر رونالدو

کریستیانو رونالدو ممکن است به زودی یوونتوس را ترک کند. PSG و منچستریونایتد تیم های علاقمند به امضای قرارداد با فوق ستاره پرتغالی هستند.
 رقابت PSG و یونایتد بر سر رونالدو

 کریستیانو رونالدو مدتی است که سخت ترین روزهایش را در ایتالیا و یوونتوس می گذراند. گزارش شده است که فوق ستاره پرتغالی به دنبال یافتن مقصدی برای ترک یووه در تابستان پیش رو است و پاری سن ژرمن از بیشترین بخت برای امضای قرارداد با CR7 برخوردار است.

در حالی که رسانه های ایتالیایی کریستیانو را این روزها "روحی سرگردان در زمین" می نامند، ژرژ مندس، ایجنت معروف، از بازگشت رونالدو به منچستریونایتد سخن می گوید.

اکنون توتو اسپورت گزارش کرده است که پاریسی ها در توافق با رونالدو، گوی سبقت را از شیاطین سرخ ربوده اند و ستاره یوونتوس نیز در حال بررسی احتمال نقل مکان به پاریس است.

در این گزارش آمده است که مهمترین فاکتور برای رونالدو در تصمیم گیری برای مقصد آینده اش، توانایی تیم بعدی در بردن قهرمانی در چمپیونزلیگ است و همچنین رونالدو می خواهد مطمئن شود که به عنوان مهره اصلی در خط حمله، دقایق کافی فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

با توجه به جنجالی که سوپرلیگ بر پا کرد اکنون به نظر می رسد که گلیزرها، مالکان منچستریونایتد، دیگر چندان مایل نباشند دستمزد نجومی رونالدو را نیز به حساب هایشان اضافه کنند، مخصوصا که ممکن است به همین زودی و زیر فشار هواداران قصد فروش باشگاه را نیز داشته باشند.

اوضاع در تورین نیز چندان دلپذیر نیست و ممکن است یوونتوس به دلیل پافشاریش بر ادامه حضور در سوپرلیگ از شرکت در چمپیونزلیگ رد سال آینده محروم شود، همچنین ممکن است بیانکونری با توجه به رقابتی که برای رسیدن به تاپ فور در سری آ برقرار است، اصلا نتواند رده لازم را برای حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ به دست بیاورد.

آینده رونالدو در ایتالیا به مویی بند است و دیگر تیم های بزرگ اروپایی اکنون این فرصت را دارند تا از این شرایط بهترین استفاده را بکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqrj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشتریان پر و پا قرص ستاره پرتغالی رئال / رونالدو رفتنی است؟!