تاریخ انتشار: 1400/02/08 20:54
کد خبر: 40426

آنچلوتی و درخواست تمدید با هافبک مورد علاقه‌اش

مارکا مدعی شد کارلو آنچلوتی درخواست کرده که قرارداد خامس رودریگز با باشگاه اورتون تمدید شود.
 آنچلوتی و درخواست تمدید با هافبک مورد علاقه‌اش

بعد از درخشش فوق العاده خامس رودریگز در جام جهانی 2014 و کسب عنوان آقای گلی توسط او چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این بازیکن دوخته شد اما نهایتاً رئال مادرید بود که گوی سبقت را از رقبا را بود و این ستاره کلمبیایی را به خدمت گرفت.

خامس رودریگز شروع فوق العاده ای در پرافتخارترین باشگاه اروپا داشت و زیر نظر کارلو آنچلوتی به یک مهره بدون جایگزین در ترکیب کهکشانی ها تبدیل شد. با این حال بعد از جدایی سرمربی ایتالیایی، خامس هرگز نتوانست روزهای خوبی را در رئال تجربه کند. او همچنین یک دوره قرضی را در بایرن‌مونیخ پشت سر گذاشت تا اینکه نهایتاً در تابستان اخیر به شکل قطعی راهی اورتون شد تا دوباره شاگرد کارلو آنچلوتی شده باشد.

قابل پیش بینی بود که با توجه به علاقه زیاد کارلو آنچلوتی به سبک بازی خامس رودریگز این بازیکن در اورتون نیز به یک مهره ثابت در تیم مرد ایتالیایی تبدیل شود؛ اتفاقی که رخ داده و هافبک کلمبیایی در این فصل توانسته نمایش های قابل قبولی در جمع آبی های مرسی ساید ارائه دهد.

در همین رابطه مارکا مدعی شده که کارلو آنچلوتی کاملاً از عملکرد هافبک مورد علاقه خود رضایت دارد و از سران باشگاه درخواست کرده که قرارداد او را به مدت یک فصل دیگر تمدید کنند. این در حالی است که خامس اکنون تا سال 2022 با اورتون قرارداد دارد و در صورت رخ دادن این اتفاق او تا 2023 با این تیم تمدید خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27de56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خامس دوباره مصدوم شد