تاریخ انتشار: 1400/02/08 21:19
کد خبر: 40424

از جنجال بزرگ سوارز- یووه پرده برداری شد

ریپوبلیکا صحبت های آندره‌آ آنیلی، رئیس یوونتوس در رابطه با بحث تقلب لوئیس سوارز در آزمون اخذ پاسپورت ایتالیایی را فاش کرده است.
از جنجال بزرگ سوارز- یووه پرده برداری شد

یوونتوس در تابستان تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن مهاجم سابق بارسلونا و حال حاضر اتلتیکو مادرید یعنی لوئیس سوارز انجام داد. با این وجود ستاره اروگوئه‌ای پیش از انتقال به یووه به اخذ تابعیت ایتالیایی احتیاج داشت چراکه لیست بازیکنان غیراروپایی بیانکونری پر شده بود.
سوارز در دانشگاه پروجا امتحان داد اما پس از آن مشخص شد که او مرتکب تقلب شده است؛ موضوعی که جنجال های زیادی را به پا کرد و پای مقامات ایتالیایی را به این پرونده باز کرد. در همین راستا لاریپوبلیکا قسمتی از بازجویی مقامات ایتالیایی از رئیس باشگاه یوونتوس یعنی آندرا آنیلی را فاش کرده است.

آنیلی در این مکالمه گفته: "پاراتیچی مسئول معامله بود اما در عین حال ما در حال مذاکره برای جذب ادین ژکو بودیم. یادم می آید پاول ندود به من گفت که سوارز با ارسال یک پیام خود را به یوونتوس پیشنهاد داده است. ما در حال مذاکره با چند فوتبالیست از جمله ژکو، میلک، کاوانی و موراتا بودیم تا یکی از آنها را به خدمت بگیریم. در ابتدای ماه سپتامبر به من گزارش دادند که جذب سوارز دشوار است چرا که او به پاسپورت ایتالیایی احتیاج دارد.

من به یاد نمی آورم که در مورد این آزمون مطلع شده باشم. من از طریق روزنامه ها از این موضوع مطلع شدند و حتی به خود بازیکن نیز زنگ زدم و از او به خاطر این افشاگری تشکر کردم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rbdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال لوئیس سوارز به یوونتوس منتفی شد؟ (عکس)