تاریخ انتشار: 1400/02/10 16:39
کد خبر: 40333

کاوانی در منچستریونایتد ماندنی شد

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال منچستریونایتد قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد.
 کاوانی در منچستریونایتد ماندنی شد

در هفته‌های اخیر شایعاتی مطرح شد مبنی براینکه ادینسون کاوانی 34 ساله قصد ندارد برای فصل آینده در منچستریونایتد بماند و گفته شد که او در نظر دارد راهی بوکاجونیورز آرژانتین شود، اما حالا اخبار خوبی به گوش هواداران شیاطین سرخ می‌رسد.

بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» انگلیس؛ این مهاجم اروگوئه‌ای از وضعیتش در منچستریونایتد راضی است و برای ماندن در این تیم برای فصل آینده با مدیران باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده است. انتظار می‌رود منچستریونایتد در هفته پیش‌رو خبر تمدید یک ساله قرارداد کاوانی را اعلام کند.

ادینسون کاوانی که در تابستان اخیر با جدایی از پاری‌سن‌ژرمن با امضای قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم به منچستریونایتد پیوست، این فصل در 33 بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 12 گل، پنج پاس‌گل هم ساخته است.

مهاجم پیشین ناپولی در برتری 6 بر 2 شب گذشته (پنجشنبه) منچستریونایتد مقابل رم در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، دو گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

اولگنار سولسشایر بارها از مهاجم اروگوئه‌ای خود تمجید و ابراز امیدوار کرده که بتواند او را برای فصل آینده هم در اختیار داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gklox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کاوانی یک سال دیگر در منچستریونایتد ماندنی شد