تاریخ انتشار: 1400/02/11 10:25
کد خبر: 40291

جایزه بهترین بازیکن برای مهدی طارمی

مهدی طارمی نقش پررنگی در پیروزی 3-2 پورتو در برابر فامالیسائو داشت؛ در شبی که سرمربی تیم پورتو اولین جلسه ی محرومیت خود را پشت سر می گذاشت.
 جایزه بهترین بازیکن برای مهدی طارمی

در هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال تیم پورتو در خانه  تیم موریرنز به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت که زننده تک گل پورتو مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 86 بازی بود. در جریان بازی سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو به دفعات به تصمیم داور معترض شد و حالا به همین بهانه سه جلسه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال محروم شده است. در شبی که سرجیو محروم بود مهدی طارمی و همبازیانش خاطره خوبی برای او رقم زدند به این خاطر که 3-2 حریف را شکست دادند. در این بازی همانند دیدار قبلی مهدی طارمی چهره برتر میدان بود. او یک گل زد و یک پاس گل داد تا بیشترین نقش را در پیروزی تیمش ایفاء کند و در پایان هم از سوی اتحادیه برگزاری مسابقات جایزه بهترین بازیکن را از آن خود کرد.

مهدی طارمی با گلی که در بازی دیشب به ثمر رساند شمار گل های خود را به عدد 13 رساند. او سومین گلزن برتر مسابقات این فصل به حساب می آید. هریس سفروویج مهاجم بنفیکا با 18 گل زده در صدر قرار دارد. پدرو گونسالویس مهاجم اسپورتینگ هم 17 گل زده و نفر دوم این جدول به حساب می آید. البته مهدی طارمی 4 هفته فرصت دارد که شانس خود را برای عنوان آقای گل این فصل از بازی ها آزمایش کند. او اگر به این عنوان هم نرسد عملکردش در فصل اول حضور در پورتو قابل دفاع بوده است به خصوص که درهفته های ابتدایی به دلیل اینکه تازه به اردوی تیم ملحق شده بود خیلی به بازی گرفته نمی شد و به مرور زمان جای خود را در ترکیب اصلی تیم پورتو پیدا کرد و به مهاجم اول این تیم تبدیل شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqeap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




طارمی باز هم برترین مهاجم پرتغال شد