تاریخ انتشار: 1400/02/15 19:38
کد خبر: 40031

محرومیت سرمربی بارسلونا پابرجا ماند

فرجام‌خواهی باشگاه بارسلونا برای لغو محرومیت سرمربی هلندی این به نتیجه لازم نرسید.
محرومیت سرمربی بارسلونا پابرجا ماند

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم خود مبنی بر فرجام‌خواهی باشگاه بارسلونا درباره محرومیت دو جلسه‌ای رونالد کومان را اعلام کرد که بر این اساس محرومیت این مربی هلندی پابرجا باقی ماند و او نمی‌تواند در دو بازی حساس پیش روی کاتالان‌ها مقابل اتلتیکومادرید روی نیمکت تیمش بنشیند. بارسلونا اما حالا می‌تواند این پرونده را به دادگاه عالی ورزش اسپانیا (TAD) ببرد و آخرین امیدش برای لغو محرومیت سرمربی خود، این دادگاه است. 

کاتالان‌ها پنجشنبه شب هفته گذشته در خانه میزبان گرانادا بودند و در حالی که تا دقیقه 63 از این تیم جلو بودند، بازی را با شکست 2 بر یک به پایان رساندند. سه دقیقه بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی گرانادا بود که رونالد کومان به دلیل اعتراض شدید به داور از او کارت قرمز گرفت و ادامه بازی را از روی سکوها تماشا کرد. با توجه به ماهیت این اخراج، سرمربی هلندی کاتالان‌ها از نشستن روی نیمکت این تیم در دو بازی بعدی بارسلونا محروم می‌شد و از شانس بد بارسایی‌ها هر دو بازی برابر رقبایی سرسخت مانند والنسیا و اتلتیکومادرید بود که اولین بازی بازی با برتری 3 بر 2 کاتالان‌ها به پایان رسید.

اگر بارسلونا موفق نشود حکم صادره را تغییر دهد، آلفرد شرودر دستیار کومان در بازی با اتلتیکومادرید وظیفه هدایت کاتالان‌ها را برعهده خواهد داشت و دستورات تاکتیکی کومان را به بازیکنان گوشزد خواهد کرد. 

کومان به خاطر همین محرومیت در برتری 3 بر 2 یکشنبه شب بارسا مقابل والنسیا از روی سکوها بازی شاگردانش را دنبال کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9kdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین قربانی کومان در تابستان مشخص شد