تاریخ انتشار: 1400/02/19 19:46
کد خبر: 39803

پاسخ منفی دوباره یوونتوس به بارسلونا

به نظر می رسد بارسلونا در تلاش دوباره برای جذب ماتیس دی لیخت، مدافع میانی و هلندی یوونتوس ناکام مانده است.
 پاسخ منفی دوباره یوونتوس به بارسلونا

خوان لاپورتا از بدو ورود به باشگاه بارسلونا در تلاش برای جذب بازیکنان بزرگ برای فصل بعد این تیم بوده، اما تا به حال که تلاش او برای خرید بازیکنانی چون نیمار و ماتیس دی لیخت ناکام بوده است. البته بارسلونا دو سال پیش و در تابستان سال 2019 نیز همین روند را طی کرده و در آن مقطع نیز نتوانست رضایت ماتیس دی لیخت و البته مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی و ایتالیایی او را جلب بکند.

مدیران بارسلونا در آن مقطع قصد داشتند انتقال ماتیس دی لیخت را همزمان با پروسه جذب فرانکی دی یونگ هلندی که در تابستان همان سال با 65 میلیون پوند از آژاکس راهی نوکمپ شد نهایی سازند. حالا نشریه آ.اس مدعی شد در جریان مذاکرات دو باشگاه برای راه اندازی پروژه سوپرلیگ اروپا، مدیران بارسلونا از همتای خود در یوونتوس در مورد شرایط جذب مدافع هلندی جویا شده اند، اما پاسخ مدیران بیانکونری با قاطعیت منفی بوده است.

یوونتوس که دو سال پیش ماتیس دی لیخت را با رقم 68 میلیون پوند جذب کرد، سالها روی درخشش این مدافع جوان در خط دفاعی حساب کرده و حتی اخباری در مورد احتمال اختصاص یافتن بازوبند کاپیتانی به او در فصول بعدی مطرح شده است. بارسلونا تا اینجا برای جذب اریک گارسیا از منچسترسیتی به توافق دست یافته و البته با توجه به جدایی احتمالی ساموئل اومتیتی، می خواهد برای خرید یک مدافع میانی دیگر نیز اقدام بکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qyqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرایی انتقال دی لیخت به نوکمپ؟!