تاریخ انتشار: 1400/02/22 21:02
کد خبر: 39634

کارلو آنچلوتی و دفاع از سولسشر برابر انتقادات

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، به انتقادات از اوله گنار سولسشر بابت استفاده از ترکیب دوم خود در دیدار شب گذشته برابر لستر واکنش نشان داد.
 کارلو آنچلوتی و دفاع از سولسشر برابر انتقادات

منچستر یونایتد شب گذشته در یک مسابقه حساس با نتیجه 2-1 از لسترسیتی شکست خورد؛ باختی که باعث شد قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس قطعی شود و از طرف دیگر شانس تیم برندان راجرز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تا حدود زیادی افزایش پیدا کند.

اوله گنار سولسشر در مسابقه شب گذشته از ترکیب اصلی خود استفاده نکرده بود و به بیشتر ستاره‌های تیمض استراحت داد؛ تصمیمی که با انتقادات زیادی مواجه شد چرا که بسیاری معتقد هستند یونایتد باید در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با تمام توان به مصاف لستر می رفت تا حقی از دیگر تیم ها ضایع نشود؛ با این حال برنامه فشرده شیاطین سرخ باعث شد سولسشر مجبور به اتخاذ این تصمیم شود.

در همین راستا و بعد از انتقاداتی که نسبت به سولسشر مطرح شد، کارلو آنچلوتی به دفاع از همتای خود در منچستریونایتد پرداخته و می گوید: " بحث قضاوت در مورد کاری که سولسشر انجام داده کار دشواری محسوب می‌شود. صادقانه باید بگویم که برنامه مسابقات آنها واقعاً وحشتناک بوده است. در واقع آنها باید در فاصله پنج روز سه بازی انجام می دادند و انجام این کار تنها با یک ترکیب تقریباً محال است.

به دلیل همه این مسائل استفاده منچستر یونایتد از سیستم چرخشی طبیعی بود. در واقع برنامه مسابقات این تیم باعث شد که آنها با چنین ترکیبی مقابل لستر به میدان بروند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jeb9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آنچلوتی و درخواست تمدید با هافبک مورد علاقه‌اش