تاریخ انتشار: 1400/02/22 21:59
کد خبر: 39629

مقصد جدید فرانک لمپارد مشخص شد؟

به نظر می رسد فرانک لمپارد، سرمربی سابق چلسی، یکی از گزینه های هدایت کریستال‌پالاس محسوب می‌شود.
 مقصد جدید فرانک لمپارد مشخص شد؟

پیش بینی می‌شد بعد از خریدهای فوق‌العاده چلسی در نقل و انتقالات تابستانی اخیر، این تیم با فرانک لمپارد در قامت یک مدعی ظاهر شود اما اوضاع هرگز بر وفق مراد سرمربی انگلیسی و آبی‌ها پیش نرفت و آنها حتی تا اواسط جدول لیگ برتر انگلیس نیز پایین آمدند.

نتایج ضعیف چلسی تحت هدایت فرانک لمپارد باعث شد انتقادات از اسطوره آبی ها اوج بگیرد و نهایتاً او در اواسط فصل از هدایت این باشگاه برکنار شد و جای خود را به توماس توخل داد؛ کسی که بعد از انتخاب به عنوان سرمربی چلسی نتایج شگفت انگیزی با این تیم کسب کرده و علاوه بر حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، آنها از شانس بالایی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ نیز برخوردار هستند.

بعد از جدایی فرانک لمپارد از چلسی گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده این سرمربی مطرح شده است. در همین ارتباط تلگراف گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که به احتمال فراوان در پایان فصل تغییر و تحولاتی در باشگاه کریستال‌پالاس به وجود خواهد آمد و روی هاجسون از جمع این تیم لندنی جدا خواهد شد. همچنین تلگراف ادعا کرده که فرانک لمپارد گزینه جدی برای هدایت این تیم در رقابت‌های فصل آینده محسوب می‌شود و مرد انگلیسی در حال فکر روی این پیشنهاد است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axqnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فرانک لمپارد از چلسی اخراج شد