تاریخ انتشار: 1400/02/25 20:16
کد خبر: 39402

نه کونته را می خواستیم، نه گواردیولا را

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس شایعات علاقه این باشگاه به همکاری با آنتونیو کونته را تکذیب کرد.
نه کونته را می خواستیم، نه گواردیولا را

دو سال قبل و بعد از جدایی مکس آلگری بود که اخباری در مورد تمایل یوونتوس به همکاری دوباره با آنتونیو کونته منتشر شد. در آن مقطع عنوان شد که آندره آنیلی، مالک باشگاه یوونتوس اجازه بازگشت کونته را نداده تا در نهایت مائوریتزیو ساری سرمربی باشگاه بشود، اما فابیو پاراتیچی این اخبار و شایعات را رد کرد.

فابیو پاراتیچی گفت: "این اخبار و شایعات نادرست است. در آن مقطع نیز هدف اصلی ما همکاری با مائوریتزیو ساری بود و او شخصی بود که یوونتوس به دنبالش بود. همین شایعات در مورد ابراز تمایل یوونتوس برای همکاری با پپ گواردیولا نیز وجود داشت، اما اولین انتخاب ما همیشه مائوریتزیو ساری بود."

مدیران اینتر از بازیکنان خود خواسته اند که از دریافت دو ماه حقوق خود برای کمک به باشگاه صرف نظر کنند، بنابراین آیا نیز یوونتوس همین کار را تکرار می کند؟

"دنیای فوتبال در هنگام بروز بحران مالی باید به این شرایط توجه داشته باشد. ما همه دستمزدها را به طور منظم پرداخت کرده ایم و به این کار خودمان افتخار می کنیم. قرار به مذاکره جمعی وجود ندارد در پایان فصل به صورت جداگانه با بازیکنان صحبت خواهیم کرد تا کاری لازم است را انجام دهیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27doan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به دنبال شکست یوونتوس هستیم
استفان دی فرای: