تاریخ انتشار: 1400/03/02 21:01
کد خبر: 38934

لسترسیتی مغلوب تاتنهام شد

لسترسیتی با قبول شکست 2-4 مقابل تاتنهام از رسیدن به لیگ قهرمانان باز ماند.
لسترسیتی مغلوب تاتنهام شد

لسترسیتی که فصل قبل برابر منچستریونایتد در هفته آخر شکست خورده بود، این بار نیز برابر تاتنهام مغلوب شد تا لیورپول و چلسی راهی لیگ قهرمانان شوند. لسترسیتی بازی را بهتر آغاز کزد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 19 و با خطای توبی آلدروایرد روی جیمی واردی صاحب یک ضربه پنالتی شد که خود واردی پشت توپ قرار گرفته و گل اول لستر را به ثمر رساند.

در اواسط نیمه اول و روی موقعیت سازی دله آلی بود که تاتنهام فاصله تا زدن گل اول نداشت، اما ناهماهنگی عجیب سون هیونگ مین و هری کین باعث از دست رفتن این موقعیت خوب شد.

اما در دقیقه 41 تاتنهام به گل رسید. روی ارسال کرنر سون، ضربه دوهرتی در محوطه به بازیکنان لستر برخورد کرد و در ریباند و در مرکز محوطه، این هری کین بود که با ضربه ای تماشایی موفق به گلزنی شد تا دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن بشوند.

اما در همان ابتدای نیمه دوم این بار واردی با خطای داوینسون سانچز در محوطه تیمش را صاحب یک پنالتی دیگر کرد. خود او پشت توپ قرار گرفته و زننده گل دوم خودش و لستر لقب گرفت.

اما در ادامه تاتنهام در دقیقه 75 به گل رسید. روی ارسال کرنر سون هیونگ مین از سمت راست، توپ روی غفلت عجیب و اشتباه کسپر اشمایکل توسط خود این بازیکن وارد دروازه لستر شد. اما در دقیقه 87 و روی پاس به بیرون هری کین، گرت بیل با ضربه ای زمینی دروازه لستر را باز کرد. اما در اوقات اضافی و دقیقه 96 باز هم گرت بیل موفق به گلزنی شد تا تاتنهام با نتیجه 2-4 برابر لستر پیروز شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4je9zp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هری کین مقصد بعدی خود را لو داد