تاریخ انتشار: 1400/03/04 23:24
کد خبر: 38820

توصیف جالب ستاره سیتی از کار با گواردیولا

ژائو کانسلو، ستاره پرتغالی منچستر سیتی، می گوید پپ گواردیولا یک سرمربی کمال طلب است.
 توصیف جالب ستاره سیتی از کار با گواردیولا

منچسترسیتی شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی خواهد رفت؛ مسابقه ای که در آن شاگردان پپ گواردیولا به دنبال کسب اولین جام تاریخ لیگ قهرمانان اروپای منچسترسیتی هستند اما قطعاً مقابل چلسی کار آسانی پیش رو نخواهند داشت.

ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچستر سیتی، پیش از این بازی گفت: "بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا آن هم در پرتغال نقطه عطفی است که باعث به اوج رسیدن غرورم می‌شود اما این کافی نیست و شما باید به زمین بروید و پیروز شوید. دیدار با چلسی یک چالش عالی خواهد بود و من فکر می کنم که باید انتظار مسابقه ای متعادل را داشته باشیم."

کانسلو درباره کار با پپ گواردیولا: "گواردیولا فردی کمال طلب است و به لحاظ جزئیات شخصی پیچیده محسوب می شود. کار با او به معنای پیشرفت روز به روز است و او یک محرک مداوم به حساب می آید. او دارای یک انرژی تمام نشدنی است و شما همواره باید بهترین تلاش خود را انجام دهید تا بتوانید با وی مطابقت داشته باشید. با این حال نتیجه همه این تلاش ها با پاداش مواجه خواهد شد."

کانسلو کار خود را به شکل حرفه‌ای در فوتبال با بنفیکا آغاز کرد. او در ادامه پیرامون این موضوع گفت: "من دوست دارم فوتبال را در بنفیکا به پایان برسانم. من در این تیم جدی گرفته شدم و همواره از آنها حمایت کرده‌ام. من یک هوادار واقعی بنفیکا هستم و امیدوارم روزی دوباره پیراهن این تیم را بپوشم. با این حال فعلا از حضور در منچسترسیتی لذت می برم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzqw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گواردیولا به دنبال انقلاب در ترکیب سیتی