تاریخ انتشار: 1400/03/06 10:33
کد خبر: 38756

تکلیف سرمربی تیم پورتو مشخص شد

تکلیف سرجیو کنسیسائو سرمربی تیم پورتو مشخص شد. این خبری است که روزنامه آبولا پرتغال منتشر کرد.
 تکلیف سرمربی تیم پورتو مشخص شد

در حالی که در روزهای اخیر صحبت از حضور این مربی در تیم زنیت به گوش می رسید؛ جایی که سردار آزمون بازی می کند روزنامه آبولا نوشت سرجیو کنسیسائو با رییس باشگاه پورتو دیدار حضوری داشته است و طرفین توافق کرده اند به همکاری خود به مدت دو سال دیگر ادامه دهند با این توضیح که دستمزد سرجیو کنسیسائو از دو میلیون یورو به سه میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

سرجیو کنسیسائو در فصل جاری لیگ برتر پرتغال پورتو را بعد از اسپورتینگ به مقام دومی رساند. هم چنین تیم او با در اختیار داشتن مهاجمی چون مهدی طارمی که 16 گل زد و 11 پاس گل داد تهاجمی ترین تیم لیگ برتر پرتغال لقب گرفت. با 74 گل زده در 34 بازی. همین موضوع موجب شد با پایان قراردادش با تیم پورتو مورد توجه چند تیم مطرح از جمله زنیت قرار گیرد که فصل آینده یکی از تیم های حاضر درلیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. اما در نهایت سرجیو کنسیسائو ترجیح داد به حضور خود در تیم پورتو به مدت دو فصل دیگر ادامه دهد.

فصل آینده هم چنین شاهد ادامه ی حضور مهدی طارمی در ترکیب پورتو خواهیم بود. او چهار فصل با این تیم پرتغالی قرارداد دارد که یک فصل آن سپری شده است. مهدی با وجود نمایش خوبی که در ترکیب پورتو داشته و پیشنهاداتی که برای فصل آتی به دست او رسیده اعلام کرده فصل آینده هم در پورتو بازی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egz86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی:خیلی خوب بازی کردیم مخصوصا من