تاریخ انتشار: 1400/03/06 21:16
کد خبر: 38722

ورنر: به ترک کردن چلسی فکر نمی‌کنم

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی، در دوران حضورش در استمفوردبریج نتوانسته انتظارات را برآورده کند، اما همچنان مصمم است که به تلاش خود ادامه دهد.
 ورنر: به ترک کردن چلسی فکر نمی‌کنم

تیمو ورنر هرگونه شک و شبهه ای درباره آینده اش در چلسی را رد کرده است و این مهاجم آلمانی مصمم است تا ثابت کند ارزش قرارداد 57 میلیون یورویی اش را داشته است.

ستاره 25 ساله آلمانی در حالی  در تابستان سال 2020 پا به استمفوردبریج گذاشت که از او به عنوان یکی از بهترین مهاجمان اروپا و یکی از آینده دار ترین بازیکنان جهان فوتبال نام می بردند.

اما آمار گلزنی او در انگلیس با تنها 12 گل زده در تمام رقابت ها، هیچ شباهتی به آنچه آبی ها از ورنر انتظار داشتند، نداشت، هر چند که او نمی خواهد از این چالش رو برگرداند و به این زودی میدان را خالی کند.

ورنر در مصاحبه با تلگراف در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد فصل بعد برای ادامه حضور در چلسی بازگردد، گفت: "البته. در رابطه با گل زدن و از دست دادن شانس های گلزنی بدترین فصل ممکن بود اما در نهایت من در زدن 27 گل نقش داشتم.

فکر یم کنم در تیم‌مان من از این نظر نفر اول باشم، پس آنقدرها هم بد نبوده و من هم امسال به ترک کردن باشگاه فکر نمی کنم. سال بعد هم همینطور چرا که به نظرم ما تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم که بتوانم خودم هم به گلزنی برگردم و بتوانم آنچه از من انتظار می رود را برآورده کنم.

به نظرم سطح انتظارات مردم از من، چه درون باشگاه و چه بیرون از باشگاه، به خاطر رکورد گلزنی من، بسیار بالا بود.

من سال پیش هم در باشگاه قبلی ام پاس های گل زیادی دادم، اما فکر می کنم دلیل اصلی که آنها من را به چلسی آوردند این بود که گل بزنم و شاید در نهایت 12 گل و شش گل در لیگ برتر کافی نباشد.

باید گفت که من در تمام رقابت ها آمار 12 گل و 15 پاس گل یا چیزی شبیه به این دارم و در به ثمر رسیدن 27 گل نقش داشته ام. این آمار آن هم در فصلی که شاید یکی از بدبیارترین فصل های من، شاید حتی بدترین فصلی که در بین این سالها داشته ام، چندان هم بد نیست. اگر فصل آینده گل بزنم، شاید مردم از من راضی تر شوند. "

ورنر هم در دوران فرانک لمپارد و هم زیر نظر توماس توخل از بازیکنان ثابت چلسی بوده و هر دو سرمربی به رغم تردیدهایی که مدام درباره توانایی ورنر مطرح می شد، جایی در ترکیب تیم خود برای او یافتند.

ستاره ملی پوش آلمانی در این فصل به همراه آبی ها به رده چهارم لیگ برتر رسید، در فینال FA Cup حاضر بود و روز شنبه نیز در فینال چمپیونزلیگ به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj5zm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لمپارد:مطمئن هستم ورنر گل های زیادی می زند