تاریخ انتشار: 1400/03/07 22:35
با ظن تخلف از قوانین شهری؛
کد خبر: 38681

بازرسی آپارتمان میلیون دلاری رونالدو در لیسبون

آپارتمان چند میلیون دلاری مجلل کریستیانو رونالدو در شهر لیسبون به حدس اینکه بدون گرفتن مجوزهای لازم از شهرداری در آن تغییراتی ایجاد شده است، مورد تفتیش قرار گرفت.
بازرسی آپارتمان میلیون دلاری رونالدو در لیسبون

شورای شهر لیسبون اعلام کرد که آپارتمان کریستیانو رونالدو در منطقه مرکزی شهر لیسبون، پایتخت پرتغال، با ظن اینکه بدون کسب مجوزهای مربوطه در آن تغییراتی صورت گرفته است، مورد بازرسی قرار گرفت.

به گزارش روزنامه های محلی رونالدو این آپارتمان را به مبلغ 7.2 میلیون دلار در یکی از گران‌قیمت ترین محله های شهر لیسبون خریداری کرده است.

این بازرسی پس از آن رخ داد که جورجینا رودریگز، نامزد رونالدو، ویدیویی از تراس این آپارتمان منتشر کرد که خبرنگاران و رسانه های محلی در آن سازه ای فلزی را بیرون از ساختمان تشخیص دادند. این آپارتمان 288 متر مربعی که مقابل یکی از پارک های لیسبون واقع شده است یک اسپا، سالن سینمای خانگی، استخر داخل بنا و بیرون از بنا و همچنین تراسی دارد که از آن می توان رودخانه تاگوس و کل شهر را دید.

01606388

در این بازرسی مشخص خواهد شد که آیا اصلاحاتی که در بنای این آپارتمان صورت گرفته مطابق با اصول و پروژه تایید شده توسط شورای شهر است که در سال 2020 تایید شده و از آن زمان به بعد هیچ درخواستی در رابطه با ایجاد تغییر در آن توسط معمار این بنا، ژوزه ماتئوس، ثبت نشده است، یا خیر.

در بیانیه ای که شهردار لیسبون در اختیار رسانه های قرار داد آمده است که چون تاکنون هیچ شکایتی دراین زمینه به ثبت نرسیده بود، خانه رونالدو تا به حال مورد بازرسی قرار نگرفته بود، بنابراین هنوز مشخص نیست که چه تغییراتی در این ساختمان داده شده و اطمینان داد که مطابق قانون با این مسئله برخورد خواهد شد.

01606389

ماتئوس، معمار اصلی ساختمان نیز، از طریق شبکه های اجتماعی به این اتفاق اعتراض کرد و آن را بی احترامی نامید که بدون رضایت معماران، همسایگان و بدون دریافت مجوزهای لازم صورت گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gk6m5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان کار رونالدو در یوونتوس / کریس از بانوی پیر جدا می‌شود