تاریخ انتشار: 1400/03/08 11:20
کد خبر: 38664

بوفون در راه پارما؟

دروازه‌بان ۴۳ ساله یوونتوس ممکن است بار دیگر پیراهن پارما را به تن کند.
بوفون در راه پارما؟

جان‌لوئیجی بوفون 43 ساله که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه یوونتوس در پایان ماه ژوئن خاتمه می‌یابد، اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» گفت که تصمیم گرفته‌ در پایان فصل یووه را ترک کند. او اما گفت که در صورت داشتن پیشنهادی مناسب به بازی کردن ادامه خواهد داد.

در روزهای اخیر رسانه‌های مختلف از احتمال پیوستن بوفون به تیم‌هایی همچون بارسلونا، بنفیکا، المپیاکوس، مونتزا در سری B ایتالیا (تیم تحت تملک سیلویو برلوسکونی مالک پیشین میلان)، بلننسس (تیم دسته پنجمی پرتغال) و دو باشگاه برزیلی خبر داده‌اند، اما حالا باشگاه سابق او هم قصد دارد شانس خود را برای جذب این دروازه‌بان کهنه‌کار امتحان کند.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»؛ باشگاه پارما در تلاش است تا پس از 20 سال جان‌لوئیجی بوفون را به جمع جیالوبلو بازگرداند. این دروازه‌بان ایتالیایی فوتبال حرفه‌ای‌اش را در سال 1995 با پارما آغاز کرد و پس از 6 سال حضور و درخشش در این تیم، در سال 2001 راهی یوونتوس شد و تا سال 2018 در عضویت یووه بود.

بوفون که تابستان 2018 پس از 17 سال اقدام به ترک یوونتوس کرد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، پس از یک فصل حضور در این تیم فرانسوی به یووه بازگشت و دو فصل دیگر در ترکیب بانوی پیر حضور داشت.

او در این مدت در 685 بازی در درون دروازه بانوی پیر ایستاد و به این تیم برای کسب 22 جام از جمله 10 قهرمانی در سری A کمک کرد.

بوفون در فصل اخیر هم تنها در 14 بازی از رقابت‌های مختلف در درون دروازه یوونتوس ایستاد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9jbr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نه کونته را می خواستیم، نه گواردیولا را