تاریخ انتشار: 1400/03/17 21:00
کد خبر: 38253

انتقال ستاره محبوب کومان به بارسلونا قطعی شد

آلبرت فرناندز، خبرنگار وبسایت گل، مدعی شد تا 48 ساعت آینده انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا رسمی خواهد شد.
 انتقال ستاره محبوب کومان به بارسلونا قطعی شد

در تابستان گذشته و بعد از انتخاب رونالدو کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا گفته شد که این مرد هلندی به شدت خواهان حضور هم وطن یعنی ممفیس دیپای در نوکمپ شده است. باشگاه کاتالانی در آن مقطع تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن دیپای انجام داد اما با مخالفت باشگاه لیون روبرو شد.

از مدت‌ها قبل مشخص شده بود که ممفیس دیپای قصد ندارد قرارداد خود را با لیون تمدید کند. همچنین اکثر رسانه ها از علاقه این ملی‌پوش هلندی به حضور در بارسلونا خبر دادند؛ اخباری که طی روزهای گذشته شدت گرفته و به نظر می‌رسد که باید این مهاجم گلزن را خرید بعدی بارسلونا بعد از سرخیو آگوئرو تلقی کرد.

در همین راستا آلبرت فرناندز خبرنگار وب سایت گل مدعی شده که تمام توافقات لازم برای انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا صورت گرفته و دیگر باید او را بازیکن بلوگرانا تلقی کرد. این خبرنگار همچنین ادعا می کند که خبر انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا طی 48 ساعت آینده رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت.

انتقال دیپای به بارسلونا در حالی رخ خواهد داد که به نظر می رسد حضور دیگر ستاره هلندی یعنی جورجینیو واینالدوم در این تیم منتفی شده چراکه اخبار حاکی از توافق او با پاری‌سن‌ژرمن دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ax7le

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازداشت بازیکن بارسلونا در یونان