تاریخ انتشار: 1400/03/22 21:03
کد خبر: 38047

یورو ۲۰۲۰| شوک ترسناک، بازی دانمارک - فنلاند را ناتمام گذاشت/ اریکسن در آستانه مرگ!

در پایان نیمه اول نخستین بازی از گروهB یورو ۲۰۲۰، که تیم‌های ملی دانمارک و فنلاند به تساوی رضایت دادند اتفاق ناگواری رخ داد.
یورو ۲۰۲۰| شوک ترسناک، بازی دانمارک - فنلاند را ناتمام گذاشت/ اریکسن در آستانه مرگ!

در دومین بازی از روز دوم رقابت‌های یورو 2020، امروز (شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران، در گروه  B تیم‌های ملی دانمارک و فنلاند در ورزشگاه پارکن شهر کپنهاگ به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه نخست برنده‌ای نداشت.

در این بازی دانمارک میزبان شروعی به مراتب بهتر داشت و در همان 15 دقیقه نخست چندین بار دروازه فنلاندی‌ها را تهدید کرد که عملکرد خوب خط دفاعی و دروازه‌بان این تیم مانع از به گل رسیدن همسایه قرمزپوش‌شان در شبه جزیره اسکاندیناوی شد.

با رسیدن زمان به اواسط نیمه نخست، از فشار دانمارکی‌ها کاسته و توازن بیشتری در گردش توپ بین دو نیمه زمین ایجاد شد، هرچند که باز هم موقعیت خاصی روی دروازه هیچ یک از دو تیم ساخته نشد.

با وجود نسبتاً پربرخورد بودن بازی در 45 دقیقه نخست، روبین لود هافبم تیم ملی فنلاند تنها بازیکنی بود که از داور کارت زرد گرفت.

اما بدون شک مهمترین صحنه بازی مصدومیت دلهره‌آور کریستین اریکسن ستاره خط میانی تیم فوتبال دانمارک بود که در اواخر نیمه اول در کنار زمین بازی نقش بر زمین شد و به نظر می‌رسید که اعضای کادر پزشکی تیم فوتبال دانمارک سعی در احیای وی با تنفس دهان به دهان و شوک قلبی دارند. پروسه تلاش برای درمان ستاره اینتر چندین دقیقه به طول انجامید و سبب شد بسیاری از بازیکنان دو تیم هواداران در حاضر در ورزشگاه با چشمانی گریان ماجرا را نظاره‌گر و با دلهره از سرنوشت ستاره تیم دانمارک منتظر مشخص شدن نتیجه تلاش پزشکان برای نجات جان این بازیکن باشند.

با طولانی شدن پروسه رسیدگی به وضعیت اریکسن بازیکنان تیم ملی فنلاند زمین بازی را ترک کردند و به رختکن رفتند. اریکسن نیز روی برانکارد زمین بازی ترک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zky9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلزنی معجزه من است