تاریخ انتشار: 1400/03/25 23:41
کد خبر: 37903

اولین پیشنهاد جدی برای رونالدو رسید

به نظر می رسد در حال حاضر باشگاه منچستریونایتد جدی ترین مشتری کریستیانو رونالدو به شمار می آید.
 اولین پیشنهاد جدی برای رونالدو رسید

 آینده کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله و پرتغالی یوونتوس در هاله ای از ابهام قرار دارد. به نظر می رسد خود رونالدو پس از یک فصل سخت به دنبال جدایی از یوونتوس است. قرارداد او با این باشگاه یک سال دیگر تمام می شود و خود کریستیانو رونالدو نیز دیروز در مصاحبه پیش از دیدار مقابل مجارستان اعلام کرد امکان رخ دادن هر اتفاقی برای فصل بعد وجود دارد. البته او تاکید کرد در حال حاضر تمام تمرکز خود را معطوف به بازی های تیم ملی پرتغال در یورو 2020 کرده و فعلا به مسائل دیگر فکر نمی کند.

اما نشریه ایتالیایی گاتزتا دلااسپورت مدعی شد کریستیانو رونالدو در پنجره تابستانی امسال پیشنهاد دستمزد 17 میلیون پوندی از باشگاه قدیمی خود منچستر یونایتد دریافت کرده است. همچنین برای جلب رضایت یوونتوس و در صورتی که دو طرف توافق کنند، ممکن است پل پوگبا راهی یوونتوس شده و بعد از پنج سال دوباره لباس تیم سابق خود را بر تن بکند. رونالدو در حال حاضر نزدیک به 27 میلیون پوند در سال حقوق می گیرد و برای بازگشت به یونایتد باید به کاهش 10 میلیونی دستمزد خود رضایت بدهد.

به جز شیاطین سرخ، از پاری سن ژرمن نیز می توان به عنوان یکی دیگر از مشتریان رونالدو نام برد. البته اقدام احتمالی این باشگاه فرانسوی برای جذب او به آینده کیلیان امباپه بستگی دارد و رونالدو فقط در صورت جدایی این ستاره فرانسوی در تابستان و انتقال به رئال مادرید است که راهی پاریس خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48q9ka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پروژه بازگشت رونالدو به منچستریونایتد غیرممکن بود!