تاریخ انتشار: 1400/03/26 12:33
کد خبر: 37887

روی کین:چرا پوگبای تیم فرانسه با پوگبای منچستریونایتد متفاوت است؟

اسطوره منچستریونایتد از بهترین بازیکن دیدار آلمان و فرانسه انتقاد کرد.
روی کین:چرا پوگبای تیم فرانسه با پوگبای منچستریونایتد متفاوت است؟

شب گذشته «پل پوگبا» بهترین بازیکن دیدار تیم کشورش با آلمان ها در یورو 2020 شد. در شبی که تنها گل بازی توسط «ماتس هوملس»، مدافع آلمان ها به اشتباه به دروازه خودی زده، شد، پوگبا توانست تیم کشورش را به خوبی در زمین، مدیریت کند.

بعد از این بازی، «روی کین» از پوگبا انتقادکرد. ستاره پیشین تیم منچستریونایتد معتقد است که پوگبا در تیم ملی فرانسه عالی است اما در منچستر، خوب ظاهر نمی شود.

به همین خاطر به شبکه آی تی وی گفت: من می خواهم همچنان درباره پل پوگبا حرف بزنم. در این نکته که او جوانی با استعداد است، تردیدی وجود ندارد.همیشه انتظار چیزهای زیادی از او را دارم. به خصوص وقتی که برای منچستریونایتد بازی می کند.

وی افزود: بی شک در تیم ملی احتمالا بازیکنان  بهتری در اطرافش هستند و او نیز حس بهتری می کند اما فکر می کنم وقتی برای یونایتد بازی می کند، شاید هیچ مسئولیتی نمی پذیرد. شاید بازیکنانی که لازم باشد در اطرافش باشد نمی بیند که مسئولیت بپذیرد.در حالیکه می دانم در تیم ملی فرانسه، او تقسیم مسئولیت می کند.

روی کین ادامه داد: باید پرسید چرا او در منچستریونایتد تا این حد منزوی است. شاید یک دلیلش این باشد که در آنجا فشار بسیار زیادی را تحمل می کند.

ستاره صاحب نام پیشین منچستریونایتد تصریح کرد: آنچه مشخص بوده، این است که تفاوتی میان پوگبای تیم ملی و پوگبای منچستریونایتد وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozepv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا: در تیم فرانسه حس خودخواهی وجود ندارد