تاریخ انتشار: 1400/04/02 09:49
کد خبر: 37567

مهاجم 15 میلیون یورویی زوج طارمی شد

تیم پورتو در پی از دست دادن موسی مارگا یک مهاجم جدید به خدمت گرفت. این مهاجم اسمش پپه است با نام واقعی «ادواردو گابریل اکینو کوسا».
مهاجم 15 میلیون یورویی زوج طارمی شد

موسی مارگا در حالی که با پورتو قرارداد داشت راهی تیم الهلال عربستان شد. حریف استقلال در مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا. حالا قرار است پپه خلاء حضور موسی مارگا را در خط حمله تیم پورتو پر کند. روزنامه آبولا با اشاره به حضور مهاجم تیم گرمیوی برزیل در تیم پورتو نوشته است خرید این مهاجم 24 ساله از باشگاه گرمیو برزیل برای تیم پورتو 15 میلیون یورو آب خورده است.

پپه از سال 2017 در این باشگاه برزیلی بازی می کند اما آمار گلزنی او خیلی جالب توجه نیست. او در 82 بازی 19 گل برای تیم گرمیو زده است. از سویی باید به عملکرد خوب او در تیم ملی زیر 23 سال برزیل اشاره کنیم. او در سال 2020 در 6 مسابقه ای که برای تیم المپیک برزیل به میدان آمد سه بار موفق به گلزنی شد.

جذب این مهاجم به خاطر تقویت خط حمله ی تیم پورتو بوده و به نظر می رسد در خط حمله ی پورتو به عنوان زوج مهدی طارمی به میدان بیاید. مهاجم ایرانی جایگاه خوبی در ترکیب پورتو دارد به این خاطر که در فصل گذشته با زدن 16 گل و خلق 11 موقعیت گل موثرترین بازیکن تیم پورتو بوده است. او هم چنین گلش به تیم چلسی به عنوان زیباترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا از سوی کاربران سایت یوفا انتخاب شد.

گفتنی است تیم پورتو به منظور آماده سازی برای فصل جدید بازی ها از 31 خرداد تمرینات آماده سازی را آغاز کرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqodj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تکلیف سرمربی تیم پورتو مشخص شد