تاریخ انتشار: 1400/04/02 21:16
کد خبر: 37535

طلسم عجیب رونالدو باطل می شود؟

کریستیانو رونالدو در شش مصاف برابر فرانسه موفق به باز کردن دروازه این تیم نشده است.
 طلسم عجیب رونالدو باطل می شود؟

بعد از شکست سنگین برابر تیم ملی آلمان، کار صعود پرتغال به دور حذفی رقابت های یورو 2020 دشوار شده و حالا آنها در سومین بازی و در دیداری دشوار باید به مصاف فرانسه بروند. کارنامه نامطلوب رونالدو در طول این سال ها برابر تیم ملی فرانسه باعث نگرانی هواداران پرتغال شده و آنها امیدوارند طلسم ناکامی او در گلزنی برابر این تیم در مسابقه سوم پرتغال شکسته شوند.

کریستیانو رونالدو در این سال ها تا به حال شش بار برابر تیم ملی فرانسه در ترکیب تیم ملی پرتغال به میدان رفته و حتی یک بار نیز موفق به باز کردن دروازه این تیم نشده است. اولین مصاف رونالدو با فرانسه به نیمه نهایی جام جهانی 2006 بازمی گردد که لوس بلوس با تک گل زین الدین زیدان از روی نقطه پنالتی موفق به شکست حریف و صعود به فینال شد.

دو تیم پرتغال و فرانسه دو بار در سال های 2014 و 2015 در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو مسابقه به سود فرانسه تمام شد و رونالدو باز هم در باز کردن دروازه این تیم ناکام ماند. اما این دو تیم بزرگ در فینال یورو 2016 نیز با یکدیگر ملاقات کردند. اگرچه شاگردان فرناندو سانتوس در آن دیدار پیروز و قهرمان شدند، اما رونالدو در دقایق ابتدایی مصدوم شده و زمین را ترک کرد تا ادر زننده تنها گل برتری بخش تیم ملی پرتغال لقب بگیرد.

این دو تیم سال گذشته و در رقابت های لیگ ملت های اروپا نیز دو بار برابر هم صف آرایی کردند که یک تساوی و یک شکست حاصل کار فرانسه بود و کریستیانو رونالدو باز هم در باز کردن دروازه تیم ملی فرانسه توفیقی نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ko9qd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضرب الاجل 7 روزه یوونتوس برای رونالدو