تاریخ انتشار: 1400/04/10 08:57
کد خبر: 37125

دومین خرید بزرگ پاری‌سن‌زرمن قطعی شد

جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه اینتر، تایید کرد که انتقال اشرف حکیمی به پاری‌سن ژرمن به زودی رسمی خواهد شد.
 دومین خرید بزرگ پاری‌سن‌زرمن قطعی شد

اشرف حکیمی بازیکنی بود که در نقل و انتقالات تابستانی گذشته از رئال مادرید به اینتر پیوست و توانست خیلی زود خود را در ترکیب نراتزوری جا بیاندازد و همچنین نقش مهمی را در قهرمانی آنها در رقابت های سری آ ایفا کند.

با این حال باشگاه اینتر با مشکلات مالی بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند و در واقع همین موضوع نیز باعث شد که آنتونیو کونته ترجیح دهد این تیم را ترک کند. همچنین به نظر می‌رسد که باید منتظر ماند که برخی ستاره های این تیم در نقل و انتقالات تابستانی به فروش برسند که باید اشرف حکیمی را اولین آنها دانست.

در روزهای گذشته گفته شد که تمام کارهای انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن تمام شده و حالا جوزپ ماروتا نیز این مسئله را تایید کرده است. مدیر ورزشی باشگاه اینتر در این باره گفت: " ما در مراحل آخر انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن قرار داریم. این یک معامله تمام شده است که در 24 ساعت آینده نهایی خواهد شد. بدیهی است که این لحظه دردناکی برای ماست اما من یک مدیر هستند و ثبات باشگاه در یک دوره دشوار از اهمیت بالایی برخوردار است.

وقتی عملیات انتقال اشرف حکیمی به پایان رسید این فرصت را خواهیم داشت که کمی تنفس کنیم و واقعا امیدوارم که دیگر نیازی به فروش بازیکنان خود نداشته باشیم زیرا می‌خواهیم بیشتر تیم فاتح اسکودتو را حفظ کنیم. در مورد لائوتارو مارتینز نیز به دنبال حفظ این بازیکن هستیم."

گفتنی است اشرف حکیمی بعد از جورجینیو واینالدوم دومین خرید بزرگ پاری‌سن ژرمن در تابستان محسوب می شود. همچنین از جان لوئیجی دوناروما به عنوان سومین خرید بزرگ تیم فرانسوی بعد از این دو ستاره نام برده می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ba5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: حکیمی می‎تواند بهترین مدافع راست دنیا شود