تاریخ انتشار: 1400/04/13 20:15
کد خبر: 36980

بارلا: شباهت اینتر و ایتالیا را می دانم، اما نمی گویم!

نیکو بارلا، هافبک ارزشمند تیم ملی ایتالیا راز برتری برابر اسپانیا را غلبه بر خط هافبک حریف توصیف کرد.
 بارلا: شباهت اینتر و ایتالیا را می دانم، اما نمی گویم!

شاگردان روبرتو مانچینی بعد از برتری بزرگ مقابل تیم ملی بلژیک، حالا برای دیدار روز سه شنبه مقابل اسپانیا در مرحله نیمه نهایی یورو 2029 آماده می شوند. نیکولو بارلا، زننده گل اول آتزوری برابر بلژیک مدعی شد شباهت هایی بین اینتر و ایتالیا وجود داشته و البته او علاقه ای به اشاره مستقیم به این موضوع ندارد.

نیکو بارلا گفت: "آن تیم اسپانیایی که در سال 2012 قهرمان یورو شد خط هافبک فوق العاده داشت. در آنجا ستاره های بزرگ و شگفت انگیزی حضور داشتند و حالا نیز اسپانیا بازیکنان بزرگی در اختیار دارد، اما ما امیدواریم که بتوانیم هم سطح آنها عمل کرده و حتی بهتر هم بازی کنیم.

سرخیو بوسکتس یکی از بهترین هافبک های جهان برای سالهای متمادی بوده و همچنین اسپانیا بازیکنانی چون پدری و کوکه را در اختیار دارند. بازی خوبی در انتظارمان خواهد بود، ما سعی خواهیم کرد بر خط میانی آنها غلبه کرده و در نهایت اسپانیا را شکست دهیم.

مسابقه سختی خواهد بود، زیرا دو تیم ما شبیه هم بازی کرده و هر دو می خواهند مالک توپ باشند. عملکرد هافبک میانی بسیار مهمی است، ما جورجینیو و مارکو وراتی را در اختیار داریم که ستاره های بزرگی هستند و من نیز با دویدن در فضاهای آزاد به آنها کمک می کنم. همه ما در ابتدای راه هستیم. بازیکنان خوبی مانند پسینا، کاسترویلی و لوکاتلی در ترکیب حضور دارند و غیرمنصفانه است که فقط در مورد جورجینیو، وراتی و من صحبت کنیم.

اشتراکات بین اینتر و تیم ملی ایتالیا؟ کلمه ای وجود دارد که بین اینتر و این تیم ملی مشترک است، اما من آن را برای خودم حفظ خواهم کرد. ما هم در اینجا و هم در اینتر هدف مشترک و گروهی فوق العاده داریم. شرایط در اینجا کمی آسان تر است، زیرا همه ما فرهنگ مشابهی داریم.

حذف شدن روملو لوکاکو از یورو 2020؟ برای او متاسف و ناراحت شدم. ما کنار هم دستاوردهای خاصی داشته ایم و لوکاکو فرصت های دیگری برای جشن گرفتن خواهد داشت."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eg9a6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوکا مودریچ موتور و قلب تیم ملی کرواسی است