تاریخ انتشار: 1400/04/18 11:34
کد خبر: 36771

بازیکن مد نظر لیورپول لو رفت

باشگاه لیورپول به شکل جدی شرایط جذب سائول نیگز از اتلتیکو مادرید را بررسی می‌کند.
بازیکن مد نظر لیورپول لو رفت

سائول نیگز طی فصول گذشته یکی از مهم ترین بازیکنان اتلتیکو مادرید تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه بوده است. این هافبک اسپانیایی در فصلی که گذشت و که با قهرمانی اتلتیکومادرید پایان پذیرفت نیز نمایش های قابل قبولی در در ترکیب این تیم ارائه داد و در 33 مسابقه آمار 2 گل و یک پاس گل به ثبت رساند.

در یکی دو فصل اخیر همواره بحث هایی در رابطه با علاقه تیم‌های بزرگ اروپایی به هافبک اتلتیکو مادرید وجود داشته است که حالا به نظر می‌رسد این مسئله اوج گرفته است. گزارش ها حاکی از آن بوده که تیم‌هایی نظیر پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و یوونتوس به جذب سائول ابراز علاقه نشان داده اند.

حالا اما به نظر می‌رسد که لیورپول به جدی‌ترین مشتری هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید تبدیل شده است. بر اساس ادعای نشریه‌ آاس اسپانیا قرمزهای آنفیلد به دنبال جایگزینی برای جورجینیو واینالدوم هستند که اخیراً از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست و در این راه آن‌ها سائول را گزینه بسیار مناسبی می بینند. از طرفی آاس در ادامه ادعا کرده که لیورپول آماده است که پیشنهاد 40 میلیون یورویی خود را برای جذب این بازیکن به اتلتیکو ارائه دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zka7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: دلم برای بازیکنان در یورو ۲۰۲۰ می‌سوزد