تاریخ انتشار: 1400/04/20 14:33
کد خبر: 36675

بیرانوند: از انتخاب بواویشتا راضی‌ام/ در پرتغال احساس تنهایی نخواهم کرد

سنگربان تیم ملی ایران پس از پیوستن به تیم بواویشتای پرتغال مصاحبه‌ای با سایت رسمی این باشگاه انجام داد و در آن از تصمیم خود برای انتخاب این تیم ابراز رضایت کرد.
بیرانوند: از انتخاب بواویشتا راضی‌ام/ در پرتغال احساس تنهایی نخواهم کرد

علیرضا بیرانوند پس از انتقالش به تیم بواویشتای پرتغال برای اولین بار به عنوان بازیکن این تیم با سایت رسمی باشگاه مصاحبه کرد.

سنگربان 28 ساله تیم ملی ایران که پیش از این از سنگر تیم آنتورپ بلژیک دفاع می‌کرد، گفت: من بسیار خوشحالم که این چالش جدید را برای حرفه‌ام انتخاب کرده‌ام. تمام اعضای باشگاه و افراد حاضر در ورزشگاه استقبال گرمی از من انجام دادند. مطمئنم که ما فصل خوبی را پیش رو خواهیم داشت و من هم آماده به هر شیوه ممکن به تیمم کمک کنم.

بیرانوند افزود: این اولین حضور من در پرتغال و شهر پورتو است اما از زمانی که وارد اینجا شده‌ام احساس خوبی دارم و رفتار مردم هم با من خوب بوده است. به همین دلیل از تصمیمی که گرفته‌ام، راضی‌ام. تعدادی از هموطنان من اینجا در پرتغال بازی می‌کنند، ضمن اینکه کارلوس کی‌روش هم در تیم ملی ایران سرمربی‌ام بوده است. به همین دلیل هرگز در پرتغال احساس تنهایی نخواهم کرد.

سنگربان پیشین پرسپولیس تأکید کرد: می‌دانم که بواویشتا هواداران پرشوری دارد. آنها همیشه یار دوازدهم تیم هستند و خیلی مهم است که در طول فصل از حمایت‌های‌شان برخوردار باشیم. به آنها قول می‌دهم که همیشه با تمام توانم برای این تیم بجنگم و هرچه از عهده‌ام ساخته است، انجام دهم.

بیرانوند در پایان گفت: حرفه من مسیر طولانی و پر پیچ و خمی داشته است. الان هم در ایران دارم روی یک فیلم درباره زندگی‌ام کار می‌کنم. من روزهای سختی را در زندگی‌ام سپری کرده‌ام. خیلی جنگیدم و حالا بابت رسیدن به چنین سطحی احساس غرور و افتخار می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qndl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بیرانوند به بواویشتا پرتغال پیوست+عکس