تاریخ انتشار: 1400/04/22 12:45
کد خبر: 36596

رُم؛ علاقه‌مند به جدب مدافع منچستریونایتد

مدافع چپ شیاطین سرخ مورد توجه باشگاه رم قرار گرفته است.
 رُم؛ علاقه‌مند به جدب مدافع منچستریونایتد

الکس تلیس که تابستان گذشته با قراردادی چهار ساله با قابلیت تمدید برای سال پنجم به ارزش 15.4 میلیون پوند از پورتو به منچستریونایتد پیوست، ممکن است فصل آینده فوتبالش را در سری A ایتالیا و زیرنظر ژوزه مورینیو ادامه دهد. پیش از این گفته می‌شد که اینتر هم وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارد.

طبق گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا؛ باشگاه رم نسبت به خدمت گرفتن این مدافع برزیلی از منچستریونایتد علاقه‌مند است. مورینیو این مدافع چپ را گزینه مناسب برای جانشینی لئوناردو اسپیناتزولا می‌بیند و امیدوار است بتواند تلیس را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد.

اسپیناتزولا، دفاع چپ و یکی از بهترین بازیکنان آتزوری درمسابقات یورو 2020 که در جریان بازی ایتالیا مقابل بلژیک در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2020 از ناحیه تاندون آشیل آسیب دید، در حدود 5 تا 6 ماه خانه‌نشین خواهد بود.

الکس تلیس 28 ساله در فصل اول حضورش در منچستریونایتد جایگاه ثابتی در ترکیب تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر نداشت و تنها در 24 بازی از رقابت‌های مختلف به میدان رفت که از این بین تنها 9 بازی در لیگ برتر بود.

منچستریونایتد هم گفته می‌شد به دنبال قرض دادن این بازیکن برزیلی به تیمی دیگر است، این در حالی است که او تا سال 2024 تحت‌قرارداد همین باشگاه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rkxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک جنجالی منچستریونایتد به رم می‌رود