تاریخ انتشار: 1400/04/23 21:47
کد خبر: 36533

جیجی دوناروما به PSG ملحق شد

جان لوییجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی و 22 ساله با قراردادی پنج ساله به پاری ‌سن ‌ژرمن پیوست.
جیجی دوناروما به PSG ملحق شد

جیجی دوناروما بعد از فسخ قرارداد با میلان، حالا قراردادی پنج ساله و تا 30 ژوئن 2026 با باشگاه پاری سن ژرمن امضا کرده است. دوناروما در طول شش فصل حضور در تیم میلان، 215 بازی در سری آ، 16 بازی در لیگ اروپا و 12 بازی در جام حذفی ایتالیا انجام داده و در این تیم بود که برای خود نامی دست و پا کرده و به سنگربان اصلی آتزوری تبدیل شد.

این دروازه بان جوان که اخیرا قهرمان یورو 2020 با لباس تیم ملی ایتالیا نیز شد، در جریان ضربات پنالتی مقابل تیم ملی اسپانیا در نیمه نهایی و انگلیس در فینال درخشید و به عنوان بهترین بازیکن یورو 2020 نیز انتخاب شد.

جیانلوئیجی دوناروما بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: "من از حضور در این باشگاه بزرگ خوشحالم. من احساس می کردم آماده این چالش جدید بوده و در اینجا به روند رو به رشد خود ادامه می دهم. من می خواهم تا آنجا که ممکن است در ترکیب پاری سن ژرمن پیروز شده و هواداران این تیم را خوشحال کنم."

ناصر الخلیفی، رئیس و مدیر عامل باشگاه نیز گفت: "ما خوشحالیم که از جانلوئیجی دوناروما در باشگاه پاری سن ژرمن استقبال می کنیم. ما به او به خاطر موفقیت در یورو 2020 و کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات تبریک می گوییم. من می دانم که جانلوئیجی از سوی همه در این باشگاه از جمله هم تیمی ها، کادر فنی و همه هواداران مورد استقبال گرم پاریسی ها قرار خواهد گرفت."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkvg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 راموس: پاریس بهترین مکان برای دنبال کردن آرزوهایم است