تاریخ انتشار: 1400/04/24 11:46
کد خبر: 36518

آغاز گلزنی‌های طارمی برای فصل جدید پورتو

ستاره تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی تدارکاتی پیش‌فصل با تیم پورتو، موفق به گلزنی برای تیم باشگاهی‌اش شد.
آغاز گلزنی‌های طارمی برای فصل جدید پورتو

مهدی طارمی پس از گذراندن تعطیلات کوتاه‌مدت بین رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تا اردوی پیش‌فصل تیم فوتبال پورتو در ایران، روز گذشته از کشور به مقصد پرتغال خارج شد تا به جمع شاگردان کونسیسائو اضافه شود و رسماً کار خود را در این تیم برای فصل 2021-2022 آغاز کند.

او در شرایطی به اردوی پورتو اضافه شد که این تیم چند روز قبل از حضور طارمی، با بازیکنان داخلی خود اردوی پیش‌فصل را آغاز کرده بود و بازیکنان لژیونر با نظر کونسیسائو فرصت بیشتری برای استراحت داشتند و از این حیث مهدی طارمی روز گذشته به اردوی پورتو اضافه شد.

در بدو ورود به اردوی پورتو، سرمربی این تیم قصد داشت تا آمادگی ستاره ایرانی را پس از گذراندن تعطیلات تابستانی محک بزند و از این حیث در دیدار تدارکاتی روز گذشته پورتو مقابل آکادمیکا از مهدی طارمی در نیمه دوم مسابقه استفاده کرد.

طارمی توانست پیروزی تیمش در این بازی دوستانه را قطعی کند و گل سوم پورتو را به ثمر رساند تا نشان بدهد در آمادگی کامل توانسته خود را به اردوی پیش‌فصل پورتو برساند و آماده است تا فصل موفق دیگری را در پرتغال در یکی از بهترین تیم‌های این لیگ بگذراند و در تورنمنت‌های مختلفی از جمله لیگ پرتغال، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا همراه پورتو حضور پیدا کند.

گفتنی است که تیم پورتو روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل تیم آکادمیکا به برتری 3 بر 1 دست پیدا کرد که همان‌طور که گفته شد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbvpm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی:خیلی خوب بازی کردیم مخصوصا من