تاریخ انتشار: 1400/04/27 18:00
ادعای میرر
کد خبر: 36349

پیشنهاد تمدید پنج ساله لیورپول به آلیسون

لیورپول قصد دارد خیال خود از بابت دروازه را با ارائه پیشنهاد تمدید به آلیسون بکر راحت کند.
پیشنهاد تمدید پنج ساله لیورپول به آلیسون

آلیسون بکر که در سال‌های اخیر عملکرد قابل‌قبولی از خود در دروازه تیم فوتبال لیورپول ارائه داده، به نظر می‌رسد قرار است برای مدت طولانی در این تیم ماندنی شود.

طبق گزارش نشریه میرر، سران باشگاه لیورپول در تلاش برای تمدید طولانی‌مدت قرارداد دروازه‌بان برزیلی خود هستتد و از حفظ او اطمینان دارند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم خبر داد که انتظار می‌رود در هفته‌های پیش‌رو توافق برسر تمدید قرارداد آلیسون صورت بگیرد و این دروازه‌بان 28 ساله با امضای قراردادی پنج ساله جدیدی خود را تا سال 2026 به لیورپول متعهد خواهد کرد.

این دروازه‌بان برزیلی در برتری 2 بر یک لیورپول مقابل وست‌برومویچ در هفته سی‌و‌ششم فصل اخیر لیگ برتر انگلیس، با گلی که در دقیقه 5+90 به ثمر رساند، امیدهای تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را زنده نگه داشت، اتفاقی که در نهایت در هفته پایانی این رقابت‌ها عملی شد.

آلیسون که از سال 2018 در عضویت باشگاه لیورپول است، تاکنون به این تیم برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها کمک کرده است. قرارداد فعلی او با لیورپول تا سال 2024 اعتبار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36blbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلیسون بکر به تمرینات لیورپول بازگشت

توقع بالا از سنگربان سرخ پوشان
آلیسون:به عنوان گران ترین دروازه بان جهان راهی لیورپول شدم