تاریخ انتشار: 1400/04/29 18:59
کد خبر: 36253

تکلیف ستاره رئال مادرید این هفته معلوم می‌شود

به زودی تکلیف آینده رافائل واران، مدافع 29 ساله و فرانسوی رئال مادرید مشخص خواهد شد.
 تکلیف ستاره رئال مادرید این هفته معلوم می‌شود

منچستریونایتد به شدت به دنبال رافائل واران بوده و فاصله زیادی تا جذب این بازیکن ندارد. نشریه مارکا مدعی شد رافائل واران تصمیم گیری در مورد آینده خود را به دو باشگاه واگذار کرده است، اما مدیران رئال مادرید نگرانند که این مدافع میانی و فرانسوی از قبل با شیاطین سرخ به توافق رسیده باشد. واران در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد و تا بازگشت به مادرید تکلیف آینده او به صورت دقیق روشن نخواهد شد.

اگر تصمیم واران به عدم تمدید قرارداد باشد، رئال مادرید ترجیح می دهد در همین تابستان او را به فروش برساند تا حداقل از این جدایی سود مالی ببرد. خود واران نیز علاقمند به جدایی بدون منفعت مالی رئال مادرید نیست و طرفین در این زمینه توافق دارند. منچستریونایتد با علم به شرایط خاص بازار نقل و انتقالات بعد از شیوع ویروس کرونا، نمی خواهد پیشنهاد سنگینی برای خرید واران ارائه دهد و البته رئال مادرید نیز حاضر به فروش این بازیکن با مبالغ پایین نیست.

بدون حضور واران تیم رئال مادرید ضعیف تر خواهد بود. با این حال و با وجود بازیکنانی مانند ادر میلیتائوی جوان، ناچو باتجربه و داوید آلابای تازه وارد، رئال مادرید نباید نگرانی خاصی در زمینه دفاعی داشته باشد. با توجه به بسته شدن بازار نقل و انتقالات لیگ برتر در تاریخ 31 آگوست، هیچ یک از طرفین نمی خواهند این ماجرا خیلی به طول انجامد.

واران این هفته به مادرید باز خواهد گشت و چند روز آینده در مورد آینده او بسیار مهم است. کارلو آنچلوتی نیز از شرایط آگاه بوده و می داند که ممکن است این مدافع فرانسوی به زودی چمدان های خود را برای مهاجرت از مادرید به منچستر ببندد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axobg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هشدار زیدان به یونایتد: واران فروشی نیست