تاریخ انتشار: 1400/05/21 23:08
کد خبر: 35041

سانچو یک استعداد استثنایی است

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، از اینکه یکی از هم تیمی هایش در تیم ملی انگلیس به شیاطین سرخ پیوسته خوشحال است و می گوید جیدون سانچو برای یونایتد یک ستاره واقعی خواهد بود.
سانچو یک استعداد استثنایی است

هری مگوایر معتقد است که جیدون سانچو یک ستاره واقعی برای منچستریونایتد خواهد بود. ستاره جوان انگلیسی این تابستان با قراردادی 87 میلیون یورویی از دورتموند به یونایتد پیوست.

کاپیتان یونایتد در مورد توانایی های سانچو به اسکای اسپورتس گفت: "من فکر می کنم او چندین فصل است که با پیوستن به تیم ما مرتبط بود و کمی شبیه به زمانی بود که به منچستریونایتد پیوستم، وقتی که یک فصل اتفاق نیفتاد، اما فصل بعد ما موفق شدیم آن را به سرانجام برسانیم.

من واقعاً برای او هیجان زده هستم، او یک استعداد استثنایی است. سانچو با اعتماد به نفسی که دارد از آن نوع بازیکنها است که می تواند یک ستاره واقعی برای این باشگاه باشد و من احساس می کنم در آینده و موفقیتی که ما داریم، می تواند نقش بزرگی برای بازی کردن داشته باشد. "

مگوایر معتقد است که وقت آن رسیده که شیاطین سرخ بالاخره پس از سال 2017، در این فصل یک جام کسب کنند.

کاپیتان یونایتد گفت: "فکر می کنم این فصل بیشتر از همیشه رقابتی باشد. ما تقویت شده ایم و سایر باشگاه های اطراف ما نیز تقویت شده اند. تعداد زیادی تیم بزرگ در این لیگ حضور دارند.

شما در گذشته دیده اید که این فاصله های مناسب می تواند فاصله ای 10 امتیازی نسبت به جایی که فصل گذشته داشته اید ایجاد کند.

البته منچسترسیتی فصل گذشته قهرمان لیگ شد و آنها یک تیم سطح بالا هستند. آنها با جک گریلیش قرارداد بسته اند، که من او را به خوبی می شناسم، او یک بازیکن درجه یک است بنابراین آنها قوی خواهند بود.

چلسی، لیورپول هم همینطور... هر کس خوب کار کند و تمرکز خود را حفظ کند، اما مهمترین چیز برای ما تمرکز روی خودمان است. ما باید نسبت به فصل گذشته پیشرفت کنیم و هدف ما این است.

ما از نظر کارهایی که ما به عنوان یک باشگاه انجام داده ایم و اینکه با چه تیم هایی می توانیم رقابت کنیم، تیم های برتر جهان، پیشرفت کرده ایم و این همان جایی است که ما در حال حاضر در آن هستیم.

البته این زمانی است که ما باید شروع به کسب موفقیت کنیم. ما باید شروع به کسب جام کنیم زیرا در دو سال گذشته ثابت کرده ایم که می توانیم دوباره رقابتی باشیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdbma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ابراز علاقه غیرمنتظره یونایتد به ستاره برزیلی رئال