تاریخ انتشار: 1400/05/22 22:25
در آستانه رویارویی سیتی و اسپرز؛
کد خبر: 35003

گواردیولا: درباره کین دیگر حرف نمی‌زنم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر، از صحبت درباره آینده هری کین، ستاره تاتنهام که سیتیزن ها قصد خرید او را دارند، سر باز زد.
گواردیولا: درباره کین دیگر حرف نمی‌زنم

قهرمانان لیگ برتر همچنان به دنبال جذب هری کین هستند و گفته می شود قرار است قرارداد جدیدی به تاتنهام پیشنهاد دهند، اما با این وجود این مهاجم ملی پوش انگلیسی ممکن است در ابتدای فصل برای اسپرز به میدان برود.

پپ گواردیولا از صحبت مجدد درباره هری کین خودداری کرد و مهاجم تاتنهام قرار است در بازی افتتاحیه لیگ برتر روز یکشنبه به مصاف منچسترسیتی برود.

سرمربی سیتی در کنفرانس خبری خود در آستانه فینال جام اتحادیه، علاقه باشگاه به کین را تایید کرد.

سیتی روز یکشنبه در اولین بازی لیگ برتر مقابل تاتنهام قرار می گیرد و سطحی دیگر از جذابیت را به ماجرای طولانی انتقال کین به اتحاد اضافه می کند.

کین روز جمعه به تمرینات تیم اصلی در هاتسپور بازگشت و نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی جدید تاتنهام، هنوز تصمیم نگرفته است که آیا کاپیتان برای شرکت در این بازی آماده خواهد بود یا خیر.

گواردیولا در رابطه با پیشنهاد 152 میلیون یورویی سیتی برای کین گفت: "من در کنفرانس مطبوعاتی قبلی به این سوال پاسخ دادم. او بازیکن تاتنهام است، نمی خواهم در مورد او صحبت کنم. دفعه قبل استثنا صحبت کردم، معمولاً در مورد نقل و انتقالات صحبت نمی کنم. "

01633984

سرمربی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که آیا سیتی می تواند مانند فصل قبل بدون مهاجم موفق باشد، گفت: "ما با مهاجمان شناخته شده ای مثل سرخیو آگوئرو و گابریل ژسوس بازی کردیم. متاسفانه آگوئرو مصدوم شد، همیشه وقتی که آماده بود نقش مهمی در تیم داشت.

او مهاجم مناسبی بود و گابریل هم مهاجم مناسبی است. گاهی اوقات ما با رویکرد متفاوتی بازی می کنیم، اما قصد ما در کنترل بازی و گلزنی هرچه بیشتر با مهاجم یا بدون مهاجم یکی است."

وبسایت گل گزارش کرده است که دنیل لوی، رییس باشگاه تاتنهام، هنوز به فروش هری کین فکر نمی کند، اگرچه یک پیشنهاد بزرگ همچنان می تواند نظر او را تغییر دهد.

01633930

کین می خواهد این انتقال عملی شود و تمایل خود را برای کسب جام پنهان نکرده است. کاپیتان تیم ملی انگلیس سیتی را محل مناسبی برای تحقق این جاه طلبی ها می داند.

کین در حال حاضر 28 ساله است و این می تواند آخرین فرصت برای تاتنهام باشد تا مبلغ زیادی را از فروش ستاره خود به دست بیاورد، اما آنها تحت هیچ فشاری برای فروش مهاجم درخشان خود نیستند، چرا که کین هنوز سه سال دیگر از قرارداد شش ساله اش که در سال 2018 امضا کرده، باقی مانده است.

سیتی این تابستان با تکمیل قرارداد جک گریلیش با مبلغ 120 میلیون یورو از استون ویلا، رکورد نقل و انتقالات انگلیس را شکست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qxom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: از رفتن سانچو پشیمان نیستم