تاریخ انتشار: 1400/05/24 23:02
کد خبر: 34915

رکورد ادامه دار پدیده بارسا

پدری گونزالس انگار نشستن روی نیمکت را از یاد برده و با روند حضور در ترکیب‌های ثابت به یکی از بازیکنان رکورد دار تاریخ فوتبال تبدیل شده است.
 رکورد ادامه دار پدیده بارسا

وقتی فصل گذشته پدری گونزالس، پدیده بارسلونا و لالیگا در روند حضور در ترکیب ثابت قرار گرفته بود شاید خودش هم فکرش را نمی‌کرد در سه تیم مختلف بارسلونا، تیم اصلی و تیم المپیک اسپانیا به مهره‌ای ثابت تبدیل شود و به چنین رکورد شگفت انگیزی برسد.

پدری گونزالس که بعد از درخشش با آبی و اناری پوشان، در یورو نیز بازی‌های درخشان و قابل قبولی داشت، بلافاصله در المپیک نیز حاضر شد و به مدال نقره دست یافت. او در نیمه نهایی المپیک به رکورد 72 بازی پیاپی خود در این فصل رسید و با رکورد ستاره منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال یعنی برونو‌ فرناندز برابری کرد.

اما این پایان ماجرای پدری نبود و او در فینال نیز مقابل برزیل بازی کرد و حال در اولین بازی فصل بارسلونا مقابل سوسیداد هم به عنوان یار اصلی به میدان رفت تا به 74 بازی پیاپی برسد.

به طور قطع پدری این فصل را هرگز فراموش نخواهد کرد. او در 18 سالگی به مهره اصلی یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا یعنی بارسلونا تبدیل شد، سپس با تیم ملی بزرگسالان اسپانیا به عنوان یار ثابت در رقابت‌های یورو حضور یافت و با تیم المپیک لاروخا به ماجراجویی‌هایش ادامه داد و  دوباره در اولین بازی فصل بارسا فیکس شد تا بدنسازی فوق العاده خود را به رخ بکشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oz9jg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ارزش سهام باشگاه بارسلونا بدون مسی سقوط آزاد کرد