تاریخ انتشار: 1400/06/03 10:23
کد خبر: 34488

لیون بدنبال جذب سردار آزمون

پیشنهاد مالی باشگاه لیون فرانسه به زنیت برای خرید سردار آزمون مشخص شد.
لیون بدنبال جذب سردار آزمون

بنا به نوشته نشریه اکیپ فرانسه باشگاه لیون برای خرید سردار آزمون 11 میلیون یورو کنار گذاشته و در این زمینه پیشنهاد خود را به باشگاه روسی ارایه داده و حالا منتظر تصمیم گیری زنیت دراین باره است.

باشگاه زنیت پیش تر سردار آزمون را به ملبغ 12 میلیون یورو از روبین کازان خریداری کرد و در سه فصل اخیر به بهانه قهرمانی در لیگ برتر روسیه به همراه سردار آزمون مبلغ 3 میلیون یورو دیگر به حساب باشگاه روبین کازان واریز کرده است. به واقع باشگاه زنیت برای خرید سردار آزمون 15 میلیون یورو هزینه کرده و به همین بهانه ملبغ فروش او را 20 میلیون یورو عنوان کرده است.

پیش تر باشگاه آتالانتا – رم و لورکوزن بنا به نوشته رسانه های روس و اروپایی تمایل به جذب مهاجم تیم ملی فوتبال ایران داشتند اما توافقی در این زمینه حاصل نشد. در این خصوص گفته می شود باشگاه ایتالیایی منتظر فرا رسیدن ماه ژانویه است تا به عنوان بازیکن آزاد با مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان قرارداد امضاء کند و در تابستان آینده او را بخدمت بگیرد. به این خاطر که قرارداد سردار آزمون با زنیت تا پایان فصل جاری است. تا اکنون خبری مبنی بر تمدید قرارداد سردار آزمون با زنیت مخابره نشده است. سماک – سرمربی زنیت هم پیش از این گفته بود هیچ باشگاه اروپایی برای خرید سردار آزمون با زنیت به توافق نرسیده است.

هم اکنون 5 هفته از لیگ برتر روسیه سپری شده است و سردار آزمون تا به این جای کار 4 گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9e7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار در فرانسه؛ تقابل مسی ایرانی با مسی واقعی!