تاریخ انتشار: 1400/06/05 16:52
کد خبر: 34384

آلگری جدایی رونالدو از یوونتوس را تأیید کرد

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد که ستاره پرتغالی این تیم دیگر برای بانوی پیر بازی نخواهد کرد.
 آلگری جدایی رونالدو از یوونتوس را تأیید کرد

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی فردا (شنبه) این تیم برابر امپولی در هفته دوم سری A تأیید کرد که کریستیانو رونالدو دیگر برای راه راه‌پوشان تورین بازی نخواهد کرد و به این ترتیب جدایی او قطعی شد.

آلگری به خبرنگاران درباره رونالدویی که در شرف پیوستن به منچسترسیتی قرار دارد گفت: من دیروز با رونالدو صحبت کردم و او به من گفت که قصد ندارد به همکاری‌اش با یوونتوس ادامه دهد. به همین دلیل هم او برای بازی فردا در لیست قرار نگرفته است، ضمن اینکه او دیروز هم تمرین نکرد. حالا دیگر بیایید درباره بازی مقابل امپولی صحبت کنیم.

آلگری درباره حریف بعدی تیمش هم که در هفته اول با نتیجه 3 بر یک مغلوب لاتزیو شد گفت: بردن این بازی مهمترین چیز است. در بازی قبلی در اودینه مقابل اودینزه ما یک بازی که در آن مسیرهای خوبی برای رسیدن به دروازه حریف پیدا کردیم را نبردیم. فردا اما باید یک تیم سرزنده، سرعتی که زیبا فوتبال بازی می‌‌کند را شکست دهیم. برای کسب سه امتیاز این بازی باید عملکرد مناسبی ارائه کنیم.

رونالدو در سه فصل حضورش در یوونتوس در 134 بازی 101 گل زد. این بازیکن 36 ساله با یووه دو فصل متوالی قهرمان سری A شد اما نتوانست به این تیم برای فتح اروپا کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lw9kk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دفاع سرمربی پیشین یوونتوس از رونالدو