تاریخ انتشار: 1400/06/06 10:44
کد خبر: 34356

تکلیف ستاره فرانسوی بارسا مشخص شد

پس از گمانه‌زنی‌های بسیار و برگزاری چندین دور مذاکرات فشرده، عثمان دمبله به زودی قرارداد جدیدی را تا سال 2025 با باشگاه بارسلونا به امضا خواهد رساند.
تکلیف ستاره فرانسوی بارسا مشخص شد

این قرارداد پس از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی نهایی خواهد شد اما حالا به نظر می‌رسد که هر دو طرف به امضای این قرارداد بسیار نزدیک هستند و صرفا کارهای تشریفاتی آن باقی مانده است. باشگاه بارسلونا با تمدید قرارداد دمبله در واقع یکی از مهمترین مسائل خود در این تابستان را حل کرد. تنها یک سال از قرارداد این بازیکن باقی مانده بود و به همین دلیل تمدید یا فروش او تنها گزینه‌های روی میز بودند چرا که آنها نمی‌خواستند روی از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد ریسک کنند.

بارسلونا تلاش کرد روی این موضوع تمرکز کند تا شرایط در همین تابستان مشخص شود و انجام این کار را به پایان پنجره نقل و انتقالات موکول نکرد. این بازیکن 24 ساله حتی اگر مصدوم نبود هم باید تا زمان تمدید قراردادش بازی‌ها را از روی سکو دنبال می‌کرد.

با این حال مصدومیت این وینگر در جریان مسابقات جام ملت‌های اروپا به طور کلی شرایط را تغییر داد. ناگهان فروش دمبله نه تنها دشوارتر شد، بلکه در مذاکرات نیز در موضع ضعف قرار گرفت و همین باعث شد که تمدید قرارداد با بارسلونا محتمل‌ترین راه حل باشد.

یکی از دشواری‌های کلیدی در جریان مذاکرات این بود که باشگاه تاکید داشت دمبله کاهش دستمزدی جدی داشته باشد. این نه تنها به دلیل شرایط مالی بد باشگاه بود که انجام چنین کارهایی را اجباری می‌کرد، بلکه به این دلیل هم بود که آنها باور داشتند دمبله به مدت چهار سال دستمزد یک ستاره را دریافت کرده اما بیشتر این مدت را مصدوم بوده یا عملکردی ضعیف‌تر از حد انتظار ارائه کرده است.

بازیکن تیم ملی فرانسه فصل گذشته پیشرفت‌هایی را از نظر فیزیکی و درون زمین از خود نشان داد. او پس از مصدومیت‌های متعدد بیشتر از خود مراقبت می‌کند و در نتیجه به بازیکن مهمی برای رونالد کومان تبدیل شد. او تا زمان مصدومیت در مسابقات ملی، روند خوبی را از نظر خوش شانسی و البته در تیم بارسلونا طی کرده بود. حالا دمبله چهار سال دیگر پیش رو خواهد داشت و این امید وجود دارد که او به روند رو به رشدش ادامه داده و جایگاهش را به عنوان عضوی کلیدی از حال و آینده بارسلونا تثبیت کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egenv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گریزمان: فصل سختی در انتظار ما است