تاریخ انتشار: 1400/06/09 20:48
با قراردادی شش ساله؛
کد خبر: 34176

رسمی؛ ادوارد کاماوینگا به رئال مادرید پیوست

ادوارد کاماوینگا، هافبک جوان و آینده‌دار رن فرانسه، رسماً به رئال مادرید پیوست.
رسمی؛ ادوارد کاماوینگا به رئال مادرید پیوست

از مدت‌ها قبل شایعات زیادی در رابطه با علاقه رئال مادرید به جذب هافبک جوان و آینده‌دار باشگاه رن فرانسه یعنی ادوارد کاماوینگا به گوش می‌رسید. این بازیکن با نمایش های درخشان خود در لیگ فرانسه نگاه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به سمت خود جلب کرد اما همواره گفته شد که علاقه‌مند به حضور در رئال مادرید است.

شب گذشته بود که فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شد که کاماوینگا با رئال مادرید به توافق رسیده و این بازیکن خرید روز پایانی پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. دقایقی پیش این اتفاق  رخ داد و باشگاه رئال مادرید به شکل رسمی اعلام کرد که با قراردادی شش ساله این هافبک فرانسوی را به خدمت گرفته است. همچنین بر اساس ادعای قبلی رومانو این انتقال 31 میلیون یورو به علاوه 9 میلیون پاداش برای رئال مادرید هزینه خواهد داشت.

گفتنی است بسیاری منتظر بودند که خرید فرانسوی رئال مادرید در ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی کیلیان امباپه باشد اما نهایتاً باشگاه پاری سن ژرمن راضی نشد که این بازیکن را به فروش برساند. در واقع به نظر می رسد که در فاصله چند ساعت مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دیگر هیچ شانسی برای انتقال کیلیان امباپه به سانتیاگو برنابئو وجود ندارد. همچنین به احتمال فراوان جذب کاماوینگا آخرین فعالیت رئال در این تابستان تلقی می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kmow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان داستان رئال و ام باپه