تاریخ انتشار: 1400/06/13 22:44
کد خبر: 33982

دستمزد ستاره جدید جالوروسی دردسرساز شد

دستمزد تامی آبراهام، ستاره جدید جالوروسی باعث ایجاد مشکلاتی در رختکن این باشگاه شده است.
 دستمزد ستاره جدید جالوروسی دردسرساز شد

ژوزه مورینیو در تابستان امسال خواهان جذب یک مهاجم جدید بود و در نهایت تامی آبراهام، ستاره جوان و نگلیسی چلسی لباس جالوروسی را به تن کرد. این مهاجم 23 ساله که با خریدهای یک سال اخیر چلسی تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شدده بود، تصمیم گرفت برای نمایش توانایی های خود راهی سری آ شده و چالش متفاوتی را در دوران ورزشی خود تجربه کند.

به نظر می رسد تامی آبراهام با دستمزد سالانه 4.5 میلیون یورو به رم پیوسته که با بندهای پاداش قرارداد به رقم شش میلیون یورو پاداش نیز افزایش می یابد. نه در گذشته بازیکنانی چون دانیله ده روسی و ادین ژکو چنین ارقامی دریافت کرده بودند و حتی فرانچسکو توتی نیز از چنین شرایطی در این باشگاه برخوردار نبود. حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد هم تیمی های جدید تامی آبراهام از دستمزد این بازیکن آگاه شده و حالا چندین نفر از بازیکنان جالوروسی نیز به دنبال افزایش حقوق هستند.

به عنوان مثال کاپیتان  فعلی رم یعنی لورنزو پلگرینی در حال مذاکره با برای تمدید قرارداد جدید بوده و حالا رقمی خیلی بیشتر از 2.5 میلیون یورو، دستمزد فعلی خود را درخواست کرده است. جالب اینجاست این رقن که قبل از ورود تامی آبراهام بالاترین دستمزد در باشگاه بود و حالا پلگرینی خواهان افزایش حقوق خود شده است. به نظر می رسد چند بازیکن دیگر جالوروسی نیز چنین خواسته ای داشته اند و حالا شرایط مالی در باشگاه رم آشفته شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jelao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید قرارداد آبراهام با چلسی