تاریخ انتشار: 1400/06/16 21:37
کد خبر: 33814

از رونالدو در تمرینات یونایتد رونمایی شد (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی در تمرینات امروز منچستریونایتد حضور پیدا کرد.
 از رونالدو در تمرینات یونایتد رونمایی شد (عکس)

 هنوز تعطیلات باشگاهی تمام نشده و بازی های ملی در جریان است که کریستیانو رونالدو در تمرینات منچستریونایتد حضور یافته است. در شرایط عادی قرار بود این بازیکن در همین ساعات در ترکیب تیم ملی پرتغال برابر آذربایجان قرار داشته باشد، اما دو اخطاره شدن کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل ایرلند باعث شد او زودتر اردوی پرتغال را ترک کرده و راهی شهر منچستر شود.

عصر امروز این بازیکن در دفتر اوله گونار سولسشر حضور یافته و ساعتی بعد در کمپ تمرینی منچستریونایتد حاضر شد. البته بسیاری از ستاره های یونایتد به علت حضور در بازی های ملی در تمرینات امروز حاضر نیستند، اما حضور کریستیانو رونالدو هیجان فراوانی به تمرینات بخشیده است.

شیاطین سرخ عصر روز شنبه در هفته چهارم لیگ برتر در استادیوم اولدترافورد پذیرای نیوکاسل هستند و هواداران یونایتد امیدوارند این ستاره 36 ساله بعد از 13 سال دوباره برابر آنها بازی کند. منچستریونایتد هشت سال است قهرمان لیگ برتر نشده و قصد دارد با جذب ستاره هایی چون رافائل واران، جیدون سانچو و کریستیانو رونالدو بالاخره به این روند پایان دهد. یونایتد در سه بازی ابتدایی خود موفق به کسب هفت امتیاز شده و رقبای بزرگی چون منچسترسیتی، لیورپول و چلسی برای رسیدن به عنوان قهرمانی پیش روی خود دارد.

رونالدو

رونالدو

رونالدو

رونالدو


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrkzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پست احساسی و زیبای رونالدو پس از بازگشت به منچستریونایتد +عکس