تاریخ انتشار: 1400/06/24 09:24
کد خبر: 33438

سرمربی چلسی: هنوز در بالاترین سطح‌مان نیستیم

توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از پیروزی شب گذشته تیمش برابر زنیت سن پترزبورگ مدعی شد که این تیم هنوز به بالاترین سطح خود در فصل جدید نرسیده است.
سرمربی چلسی: هنوز در بالاترین سطح‌مان نیستیم

شب گذشته چلسی در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف زنیت سن پترزبورگ رفت و موفق شد با تک گل روملو لوکاکو برابر این تیم به پیروزی برسد و فصل جدید را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با برد آغاز کند.

مهاجم بلژیکی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال از اینتر جدا شده و به جمع بازیکنان چلسی ملحق شد و تا به حال عملکرد خوبی را در این تیم به نمایش گذاشته که همین باعث شد توخل پس از بازی از این بازیکن تمجید کند. سرمربی آلمانی به بی بی سی اسپرت گفت:« این ضربه سری عالی از لوکاکو بود که سانتر خوب آسپیلیکوئتا را به گل تبدیل کرد. به همین دلیل است که لوکاکو اینجا در کنار ماست، او گلزنی را دوست دارد و به بازیکنی تعیین کننده برای ما تبدیل شده است. او همان بازیکنی است که جایش در تیم ما خالی بود. نمی‌توان مهاجمانی با این کیفیت را به سادگی پیدا کرد. بازیکنانی که به طور مداوم برای تیمشان گلزنی می‌کنند بسیار مهم هستند چون یک گل می‌تواند کل شرایط بازی را تغییر دهد.»

توخل در ادامه اضافه کرد:« از سبک بازی تیم راضی هستم چون بسیار رقابت‌جو بودیم و می‌دانیم چطور باید مشکلاتی که در جریان بازی ایجاد می‌شود را مدیریت کنیم. با این حال دلایل بسیاری وجود دارد که شاید در حال حاضر در بالاترین سطحی که باید باشیم قرار نداریم.

لوکاکو تا به حال موفق شده در چهار بازی چهار گل برای آبی‌های لندن به ثمر برساند. او پس از بازی به بی تی اسپرت گفت:« من و سزار روی حرکات مشخصی در زمین توافق می‌کنیم. من باید زمانبندی را درست انتخاب می‌کردم اما او هم توپ زیبایی را برایم ارسال کرد. ما می‌دانستیم که این بازی دشوار خواهد بود اما خیلی خوب آن را کنترل کردیم. واقعا از این پیروزی خوشحال هستم. امروز عملکردی بهتر از پیروزی 0-3 برابر استون ویلا داشتیم. باید به همین روند رو به جلو ادامه دهیم. هربار باید به بازی بعدی که در پیش است فکر کنیم. امروز اولین بازی ما در لیگ قهرمانان بود. حالا بازی دشواری در لیگ برتر برابر تاتنهام پیش روی ماست که باید با آن روبرو شویم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrk9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار دو سرمربی موفق؛ صلح پیش از جنگ بزرگ